DayTrading: Czwartek 11.04.2013

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.

Prognoza EURUSD na dzisiaj

Czas głosowania minął 12 kwie 2013, 00:17

Wzrost
12
30%
Bez zmian
6
15%
Spadek
22
55%

Liczba głosów: 40

FxTag
Pasjonat
Pasjonat

Re: DayTrading: Czwartek 11.04.2013

Nieprzeczytany post autor: FxTag »

Bemowo pisze:
profession pisze:
Bemowo pisze:A próbowałeś hedge w hot point? +- sl np 20 pips?
Szczerze powiem nie myślałem o tym w ogóle :) Nie jestem zwolennikiem mechaniki w tradingu. Kiedyś byłem bardzo zapalony na sztywny TP i SL. Zawsze taki sam. Lub EA które ma zawsze sztywne wartości i działanie.

Jednak z czasem widzę, że trading to emocje i staram się je wyczuwać i za nimi podążać.

Tak jak dziś rano. Około 8 naszego czasu byłem przekonany, że HotPoint będzie szczytem. Dwie świece dawały mi taki sygnał. [Druga z nich była mnie zamknięta ]. Dlatego zostawiłem pozycję z wczoraj. Jednak jak się okazało godzinę później. Kolejna świeca była bardzo wzrostowa. Więc ręcznie odwróciłem pozycję.

Nie wiem czy zawsze Hedge 20 pipsów by się sprawdził? I czy akurat 20 pipsów czy 30? Itp. Taka mechanika zawsze tworzy trudności [według mojego podejścia]

Możesz obliczyć te pozycję z Hot Pointami które wrzuciłem i zobaczymy co by z nich wyszło :)
Przyznam, że stosuję podobną metodę - ja hot point nazywam poziomem "lustra wody". Jest owszem pewna rozbieżność w stosunku do Twojego cacka (nie używam wskaźników w małych okienkach - preferuję widzieć wszystko na pełnym ekranie). Ja akurat otwieram pozycję po odbiciu od "poziomu O". I chyba doszlifowałem metodę, której celem jest SL ok 10 pips, a target ile wejdzie, czyli jak już się robi hot.

pipsów