Darmowe konto z BONUSEM na start? Gdzie?

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Kreaster
Gaduła
Gaduła
Posty: 126
Rejestracja: 23 sty 2017, 08:18

Darmowe konto z BONUSEM na start? Gdzie?

Nieprzeczytany post autor: Kreaster »

Darmowe konto z BONUSEM na start? Gdzie i na jakich warunkach?

Jestem kompletnie zielony na rynku Forex, kiedyś, z 2 czy więcej lat temu trochę pobawiłem się na koncie demo na Plus500 (jak to dziwnie brzmi w erze dojścia do władzy PiSu) i taką mam styczność z Forexem.

Czy istnieją jakieś godne polecenia firmy gdzie dają na start jakiś bonus, na rzetelnych warunkach do spełnienia?
Interesują mnie też giełdy forex gdzie do grania są też kryptowaluty.

Z góry dziękuję za odpowiedź, jeżeli temat w złym dziale, to proszę go przenieść.

Online
Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9995
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Darmowe konto z BONUSEM na start? Gdzie?

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Brokerów oferujących bonusy jest coraz mniej. Na Cyprze zostały one zakazane przez regulatora, a brokerzy z innych krajów mniej chętnie prowadzą takową politykę promocyjną. Ale są dwa ciekawe wyjątki.

Tickmill:
https://forexclub.pl/tickmill/#promocjeikonkursy

XM:
https://www.xm.com/promotions

Warunki są różne, więc tu już odsyłam do regulaminów brokerów. Kryptowaluty są w ofercie, ale na koncie bonusowym raczej nie będziesz miał tyle środków, aby zawierać na tych instrumentach transakcji.

Te konta powitalne trzeba traktować w kategorii "poznaj spready, platformę, egzekucję zleceń", niż upatrywać w nich szanse na drogę do bogactwa bez ryzyka ;)
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Kreaster
Gaduła
Gaduła
Posty: 126
Rejestracja: 23 sty 2017, 08:18

Dzięki!

Nieprzeczytany post autor: Kreaster »