Ciekawe wskaźniki do MT4 [cz. 2]

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Dadas

Re: Ciekawe wskaźniki do MT4 [cz. 2]

Post autor: Dadas »

Loose_wawa pisze:Cześć,
Panowie szukam skryptu który pozwoli mi otwierać pozycje angażując 100% depo. Obecnie posiadam taki który umożliwia otwieranie pozycji long/short o predefiniowanym wolumenie, TP i SL.

W przyszłym tygodniu mam zamiar pobawić się z nową koncepcją strategii i takie rozwiązanie bardzo by mi ułatwiło zadanie.

Ewentualnie czy ktoś wie jak go "przerobić" aby spełniał moje potrzeby? Totalnie nie znam się na programowaniu i języku w mt4. W załączniku przykładowy skrypt
Co rozumiesz przez 100% depo?
To jest z zasady niemożliwe.
Ponieważ jest wymagany Margin, który zależy od dźwigni - Leverage.
Pozatym, broker ma tzw. StopOutLevel, czyli minimalny procent depozytu, przy którym automatycznie zamyka twoje pozycje.
Jeżeli Wolne środki pokrywają Margin w 100%, niektórzy brokerzy już zamykają twoje pozycje (StopOutLevel=100%).
Inni zamykają, gdy Wolne środki pokrywają 30% Marginu (StopOutLevel=30%).
Istnieją różne zasady zamykania pozycji przy StopOutLevel: niektórzy zamykają tylko pozycje stratne
aż do momentu kiedy jest wystarczająco Wolnych środków, a inni od razu zamykają wszystkie pozycje.

Także, jeżeli planujesz inwestować np. $100,- lub mniej i grać "Double or nothing", to oczywiście
możesz to robić, jednak nigdy nie możesz zaryzykować 100% depo.

Oczywiście, teoretycznie może zaistnieć taka sytuacja, np. na pozycji otwartej przez weekend, albo
na bardzo silnym ruchu na danych, że strata przekroczy depo i będzisz musiał dopłacić.
Jednak, jest to obecnie mało prawdopodobne, ale zawsze!

-- Dodano: ndz 18-05-2014, 10:15 --

PS.
A pozycję z SL = 0 i TP = 0 zawsze możesz otworzyć.
Nikt ci tego nie zabrania.

mateusz1
Stały bywalec
Stały bywalec

Post autor: mateusz1 »

Witam

Czy ktoś może ma volumen bądź podobny do nie go wskaźnik w takiej postaci histogramu?