Witam, Mam na imię Marcin. Rynkiem walutowym zajmuję się od roku, od września wykasowałem wszystkie wskaźniki, popełniłem większość możliwych błędów.
Moim celem jest ochrona kapitału i stabilne, systematyczne zyski.
Teraz trochę o tym jak zawieram transakcje.
Analizy fundamentalnej nie stosuje, kilka osób z forum uważa że analiza techniczna nie daje przewagi na rynku, ja mam trochę odmienne zdanie.
Dane śledzę po to żeby wiedzieć kiedy zmienność ulegnie zmianie i czy dane były dobre czy złe.
Gram zgodnie z trendem, Wejścia robię w obszarach popytu, podaży.
Oprócz tego korzystam z fibo (do potwierdzania baz S/D) oraz z analizy wolumenu tickowego i LT.
RR minimum 1:3, MM 3%, na razie konto demo 1000USD 1:100, jak po 50wejściach będę na plus i kilka parametrów będzie mnie zadowalało to otworzę konto real.
Konto podczepione pod MT4i, sensowne komentarze i uwagi mile widziane.
pozdrawiam.
Bajery rowery dzikie węże
Re: Bajery rowery dzikie węże
HejWhite358 pisze: Dane śledzę po to żeby wiedzieć kiedy zmienność ulegnie zmianie i czy dane były dobre czy złe.
Gram zgodnie z trendem, Wejścia robię w obszarach popytu, podaży.
Oprócz tego korzystam z fibo (do potwierdzania baz S/D) oraz z analizy wolumenu tickowego i LT.
RR minimum 1:3, MM 3%, na razie konto demo 1000USD 1:100, jak po 50wejściach będę na plus i kilka parametrów będzie mnie zadowalało to otworzę konto real.
Konto podczepione pod MT4i, sensowne komentarze i uwagi mile widziane.
pozdrawiam.
Powodziska sensowny komentarz i konkretna deklaracja jak co to służę wiedzą. Powodzenia.
"If music is dying musicians are killing it" - MP
Re: Bajery rowery dzikie węże
DziękiHej
Powodziska sensowny komentarz i konkretna deklaracja jak co to służę wiedzą. Powodzenia.
Dawno nie pojechałem tak jak dzisiaj, dzień na -5%.
Teraz po kolei: Tutaj nawet nie dwie a trzy zasady złamałem (rekord)