automatyzacja systemu
automatyzacja systemu
mam pytanie, czy ForexStrategyBuilder pozwala mi na zautomatyzowanie strategi, jestem kompletnie zielony w tym temacie i po prostu szukam programu ( nie wiem czy taki istnieje ) w którym mógł bym umieścić wskazniki z mojej strategi i ja zautomatyzować. Istnieje coś takiego czy wszystko musze pisac w MetaQuotes. Nie znam się na c++ i jezyku MQL dlatego szukam czegoś przyjaznego dla takich laików jak ja.
jeżeli będziesz chciał drążyć temat dalej to na forum był link do strony w której modułowy budujesz EA
wybierasz po prostu z czego to EA ma korzystać na czym ma się opierać (średnie fibo etc)
ale cudów to bym się nie spodziewał po tak zbudowanym programie
najczęściej automatyzuje sie strategie które samemu się wymyśliło (modyfikowało) i stosowało
stosowało z sukcesem
długa droga przed Tobą
4promile - bardzo wysoki poziom wypowiedzi BRAVO
wybierasz po prostu z czego to EA ma korzystać na czym ma się opierać (średnie fibo etc)
ale cudów to bym się nie spodziewał po tak zbudowanym programie
najczęściej automatyzuje sie strategie które samemu się wymyśliło (modyfikowało) i stosowało
stosowało z sukcesem
długa droga przed Tobą
4promile - bardzo wysoki poziom wypowiedzi BRAVO
"Tylko silnych los obdarza hojnie "
Tak wiem to, dlatego chce to zautomatyzowaćTARKIN pisze:najczęściej automatyzuje sie strategie które samemu się wymyśliło (modyfikowało) i stosowało
stosowało z sukcesem

wiem, przed każdym z nas długa drogaTARKIN pisze:długa droga przed Tobą