automatyzacja systemu

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
ocb

automatyzacja systemu

Nieprzeczytany post autor: ocb »

mam pytanie, czy ForexStrategyBuilder pozwala mi na zautomatyzowanie strategi, jestem kompletnie zielony w tym temacie i po prostu szukam programu ( nie wiem czy taki istnieje ) w którym mógł bym umieścić wskazniki z mojej strategi i ja zautomatyzować. Istnieje coś takiego czy wszystko musze pisac w MetaQuotes. Nie znam się na c++ i jezyku MQL dlatego szukam czegoś przyjaznego dla takich laików jak ja.

Awatar użytkownika
TARKIN
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: TARKIN »

jeżeli będziesz chciał drążyć temat dalej to na forum był link do strony w której modułowy budujesz EA
wybierasz po prostu z czego to EA ma korzystać na czym ma się opierać (średnie fibo etc)
ale cudów to bym się nie spodziewał po tak zbudowanym programie

najczęściej automatyzuje sie strategie które samemu się wymyśliło (modyfikowało) i stosowało
stosowało z sukcesem
długa droga przed Tobą

4promile - bardzo wysoki poziom wypowiedzi BRAVO
"Tylko silnych los obdarza hojnie "

ocb

TARKIN pisze:najczęściej automatyzuje sie strategie które samemu się wymyśliło (modyfikowało) i stosowało
stosowało z sukcesem
Tak wiem to, dlatego chce to zautomatyzować :D, tylko się na tym nie znam, a szkoda mi kolejnych lat na nauke programowania, myślałem że istnieje coś przyjaznego dla laików lecz najwyraźniej się pomyliłem.

TARKIN pisze:długa droga przed Tobą
wiem, przed każdym z nas długa droga :)

4promile pisze:Znalazłem coś idealnego dla Ciebie. Nazywa się AlladynLamp 2.0. Poprostu instalujesz, pocierasz ekran i wyskakuje dżin. Mówisz mu co chcesz i po chwili masz strategie. Niestety program działa tylko trzy razy.