Ponieważ z automatów jestem kompletnie zielony, nie bardzo wiedziałem, gdzie zadać to pytanie.
Szukam sposobu, żeby po zaskoczeniu Stop Loss automatycznie ustawiało mi się zlecenie oczekujące na poziomie wybitego zlecenia z takim samym Stop Loss i w tym samym kierunku.
Bardzo proszę o pomoc/poradę, jak coś takiego zrobić. Z góry dziękuję.
Automatyczny Reenter - czyli jak to zrobić?
nie da się,
zlecenia oczekujące mogą być stawiane tylko o X punktów od ceny obecnej (standardowo 5 pips)
pyzatym co taki zabieg Ci da? konsola i wyzeruje Ci konto - już lepiej wykorzystać opcje
zlecenia oczekujące mogą być stawiane tylko o X punktów od ceny obecnej (standardowo 5 pips)
pyzatym co taki zabieg Ci da? konsola i wyzeruje Ci konto - już lepiej wykorzystać opcje
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Czyli wystarczyłoby ustawić "X" = SL.. czy się mylę?
Wyzeruje konto, jeśli robot będzie zapętlony w nieskończoność. Natomiast wystarczyłoby 2-3 reentery. Zamiast ustawiać SL 50 pkt mógłbym ustawić 3 x 15. Gdybym się pomylił za pierwszym razem, cena by wróciła i znów uciekła za drugim razem, a potem jeszcze za trzecim (co jest już mało prawdopodobne) i tak zostałoby mi 5 punktów w zanadrzu
.
Ale jeśli się nie da, to będę to ciupał ręcznie.
Wyzeruje konto, jeśli robot będzie zapętlony w nieskończoność. Natomiast wystarczyłoby 2-3 reentery. Zamiast ustawiać SL 50 pkt mógłbym ustawić 3 x 15. Gdybym się pomylił za pierwszym razem, cena by wróciła i znów uciekła za drugim razem, a potem jeszcze za trzecim (co jest już mało prawdopodobne) i tak zostałoby mi 5 punktów w zanadrzu

Znaczy się da o ile cena oddali się od momentu zamkniecia o ten minimalny poziom - np 5 pips (albo cenę stawiasz o 5 pips wyżej/niżej przy zamykaniu jako oczekujące.Stforex pisze:Czyli wystarczyłoby ustawić "X" = SL.. czy się mylę?