Automatyczny Reenter - czyli jak to zrobić?

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Automatyczny Reenter - czyli jak to zrobić?

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

Ponieważ z automatów jestem kompletnie zielony, nie bardzo wiedziałem, gdzie zadać to pytanie.

Szukam sposobu, żeby po zaskoczeniu Stop Loss automatycznie ustawiało mi się zlecenie oczekujące na poziomie wybitego zlecenia z takim samym Stop Loss i w tym samym kierunku.

Bardzo proszę o pomoc/poradę, jak coś takiego zrobić. Z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
Tig3r
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Tig3r »

nie da się,
zlecenia oczekujące mogą być stawiane tylko o X punktów od ceny obecnej (standardowo 5 pips)

pyzatym co taki zabieg Ci da? konsola i wyzeruje Ci konto - już lepiej wykorzystać opcje
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Czyli wystarczyłoby ustawić "X" = SL.. czy się mylę?

Wyzeruje konto, jeśli robot będzie zapętlony w nieskończoność. Natomiast wystarczyłoby 2-3 reentery. Zamiast ustawiać SL 50 pkt mógłbym ustawić 3 x 15. Gdybym się pomylił za pierwszym razem, cena by wróciła i znów uciekła za drugim razem, a potem jeszcze za trzecim (co jest już mało prawdopodobne) i tak zostałoby mi 5 punktów w zanadrzu ;).

Ale jeśli się nie da, to będę to ciupał ręcznie.

Awatar użytkownika
Tig3r
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Tig3r »

Stforex pisze:Czyli wystarczyłoby ustawić "X" = SL.. czy się mylę?