automatyczny klikacz

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Awatar użytkownika
xpep
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 844
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:50

automatyczny klikacz

Nieprzeczytany post autor: xpep »

Witam

Co prawda problem nie zwiazany z forexem, ale ze nie ma wiele tematow to sobie pozwole napisac. Mianowicie chodzi o to aby w pewnej grze pod dx11, moj program mogl klikac przyciski z klawiatury. Chcialbym zapytac czy mozna to napisac?(to chyba retoryczne pytanie), jak to najprosciej zrobic? Właściwie to moim najwiekszym problemem jest to skad moj program ma wiedziec w jakim menu jest itd, tzn jak wyciagnac dane z gry, z drugiej strony jestem w stanie przewidziec wszystkie mozliwe kombinacje i ekrany do klikania. Czy napisany program w C++ jest w stanie to zrobic? jesli tak to prosilbym o instrukcje uzycia np entera, strzalka w prawo :D a moze jakis skrypt by wystarczyl?

Pozdro

robs
Gaduła
Gaduła
Posty: 196
Rejestracja: 22 sty 2010, 03:05

Nieprzeczytany post autor: robs »

Można. Są języki skryptowe AutoHotKey oraz AutoIt do takich celów.
radical material simplification

Awatar użytkownika
13Spekulant
Gaduła
Gaduła
Posty: 91
Rejestracja: 08 wrz 2010, 22:34

Nieprzeczytany post autor: 13Spekulant »

Takie pytania to raczej na jakieś forum o grach, np. http://www.gamedev.net/community/forums/
Pierwszy z brzegu wątek: http://www.gamedev.net/community/forums ... _id=419710

Awatar użytkownika
xpep
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 844
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:50

Nieprzeczytany post autor: xpep »

dzieki chlopaki, juz przeszukuje to forum, jednak musze troche danych zczytac z ekranu takze nie bedzie to takie latwe jak mi sie wydawalo

ODPOWIEDZ