VSA indicator journal

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
drendriu
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 485
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:10

Re: VSA indicator journal

Nieprzeczytany post autor: drendriu »

as28 pisze:
DavidFx pisze:as28 nie zamykaj watku pisz o Capitanie Jacku :D
Rzeczy które przekazuje Capitan Jack są na tyle genialne, że należy im się nowy wątek,
na tą chwilę obecną przyswoiłem ok 33% jego teorii i studiuję dalej (materiał niestety po angielsku, na comparic przetłumaczyli część ale zawsze pozostaje problem dokładność tłumaczenia).
Co tam takiego genialnego wymyślili, niechże kolega choć trochę nakreśli....

Awatar użytkownika
as28
Maniak
Maniak
Posty: 1722
Rejestracja: 23 lut 2013, 20:14

Re: VSA indicator journal

Nieprzeczytany post autor: as28 »

genialnym jest to że wszystko jest na czystym wykresie, tylko tego wszyscy nie widzą,
ale podałem linka, czytać, czytać, czytać i Polsko do boju dość już oddawania naszej cennej kasy banksteriadzie ;)
Lepszy 3 dni studiowania Steva Mauro niż 3 lata CJ.
Szukaj darmowych kursów w necie aby zrozumieć dzienną manipulację.

Fx_boy
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 690
Rejestracja: 30 maja 2011, 08:31

Re: VSA indicator journal

Nieprzeczytany post autor: Fx_boy »

as28 pisze:genialnym jest to że wszystko jest na czystym wykresie, tylko tego wszyscy nie widzą,
ale podałem linka, czytać, czytać, czytać i Polsko do boju dość już oddawania naszej cennej kasy banksteriadzie ;)
Na Comparicu upadło tłumaczenie, a niestety większość "nie kaman" English :x , VSA też idzie na dziewiczym wykresie, no
poza volumenem :wink: , ZL również itd, ale jakoś niewielu dane jest to czytać....
Dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
DavidFx
Maniak
Maniak
Posty: 3151
Rejestracja: 22 mar 2014, 16:35

Re: VSA indicator journal

Nieprzeczytany post autor: DavidFx »