Narzędzie do tradingu manualnego

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
JAREK67
Maniak
Maniak

Narzędzie do tradingu manualnego

Nieprzeczytany post autor: JAREK67 »

Napisałem robota (na wstępie zaznaczam, że jestem "programistą" samoukiem), który ma ułatwić trading manualny. Umożliwia on składanie zleceń bezpośrednio z wykresu. Ma wiele funkcjonalności, które w mojej ocenie mogą być przydatne w efektywnym prowadzeniu handlu. Zwłaszcza jeśli się monitoruje wiele instrumentów jednocześnie. Wiele pomysłów i rozwiązań zawartych w kodzie jest mojego pomysłu. Sporo też zaczerpnąłem z netu. Tu jest kawałek filmu, który wprowadza w temat i pozwala się zorientować o co kaman. http://www.youtube.com/watch?v=igr1wce1 ... e=youtu.be
Więcej właściwości robota "wyjdzie w praniu". Nie chciało mi się dłużej produkować. :wink: Dla zainteresowanych załączam kod. Zalecam również skopiowanie pliku ding.wav (jest on przyjemniejszy dla ucha :) ). Należy go umieścić w folderze - sounds, katalogu w którym jest zainstalowany Metatrader. Zachęcam do korzystania. Pewnie będzie masa niedoróbek do poprawy i może nowe pomysły się pojawią. Wszystko ku pożytkowi wspólnemu. :wink:

Ściągać instalować kasę zarabiać. :lol:
Ważne: klawisz F7 (zmiana parametrów strategii) działa po wyłączeniu strategii !!

-- Dodano: śr 27-02-2013, 11:06 --

Nadgorliwy mod przeniósł ten wątek do Programowania. Nie bardzo rozumiem z jakiego powodu? Założeniem moim było aby każdy kto chce mógł sobie wypróbować tę zabawkę w swoim tradingu. Ewentualnie jakieś uwagi pomogłyby na jego poprawę. W zakładce Dyskusje ogólne jest sporo wątków odnoszących się do kwestii algorytmów, wskaźników ect. i jakoś nie wylądowały w Programowaniu. :roll:

-- Dodano: śr 27-02-2013, 13:39 --