Napisałem robota (na wstępie zaznaczam, że jestem "programistą" samoukiem), który ma ułatwić trading manualny. Umożliwia on składanie zleceń bezpośrednio z wykresu. Ma wiele funkcjonalności, które w mojej ocenie mogą być przydatne w efektywnym prowadzeniu handlu. Zwłaszcza jeśli się monitoruje wiele instrumentów jednocześnie. Wiele pomysłów i rozwiązań zawartych w kodzie jest mojego pomysłu. Sporo też zaczerpnąłem z netu. Tu jest kawałek filmu, który wprowadza w temat i pozwala się zorientować o co kaman.
http://www.youtube.com/watch?v=igr1wce1 ... e=youtu.be
Więcej właściwości robota "wyjdzie w praniu". Nie chciało mi się dłużej produkować.

Dla zainteresowanych załączam kod. Zalecam również skopiowanie pliku
ding.wav (jest on przyjemniejszy dla ucha

). Należy go umieścić w folderze - sounds, katalogu w którym jest zainstalowany Metatrader. Zachęcam do korzystania. Pewnie będzie masa niedoróbek do poprawy i może nowe pomysły się pojawią. Wszystko ku pożytkowi wspólnemu.
Ściągać instalować kasę zarabiać.

Ważne: klawisz F7 (zmiana parametrów strategii) działa po wyłączeniu strategii !!
-- Dodano: śr 27-02-2013, 11:06 --
Nadgorliwy mod przeniósł ten wątek do Programowania. Nie bardzo rozumiem z jakiego powodu? Założeniem moim było aby każdy kto chce mógł sobie wypróbować tę zabawkę w swoim tradingu. Ewentualnie jakieś uwagi pomogłyby na jego poprawę. W zakładce Dyskusje ogólne jest sporo wątków odnoszących się do kwestii algorytmów, wskaźników ect. i jakoś nie wylądowały w Programowaniu.
-- Dodano: śr 27-02-2013, 13:39 --
przykład zastosowania (jeden z wielu) New BE level. Dla twardzieli

Załóżmy ze chcę wyjsc z aktualnej straty. Spodziewam się ruchu do góry i testu wczorajszego szczytu. Ustawiam New BE na poziomie tego szczytu a robot sam przelicza wielkosc pozycji (BUY) jaką muszę otworzyc z palca po aktualnej cenie żeby na szycie mój wynik wyszedł na "0".
photo storage
-- Dodano: śr 27-02-2013, 13:46 --
chciałem tylko coś zmienić. a tu cytat za cytatem
mea culpa