bolek_i_lolek pisze: Używałem platformy TMS Direct. (TMS to partner Saxo)
Skoro chodzi o platformę TMS to sprawa jest trudniejsza, bo TMS moze udawać, że Twój rachunek jest ECN. Wiadomo, że STP do MM bo Saxo to właśnie MM (bodaj największy).
A skoro MM to wracamy do kwestii realizowania stop-out w/g ustalonych poziomów.
Nie wiem tylko jak zagaić z TMS . Bo oni mogą się głupio tłumaczyć, że przekazali wszystko do Saxo i umyć ręce.
Powinno się zaatakować Saxo. Tyle, że wiadomo ... . Krzyżyk na drogę.
Generalnie uważam, że WSZYSCY KLIENCI (niezależnie od typu brokera), którzy ponieśli straty na szwajcarskim kancie powinni twardo się upierać przy realizacji zamknięcia pozycji na ustalonym dla danego brokera poziomie stop-out. W przypadku takiego mForex to poziom 80% depozytu, więc jest o co walczyć.
Skoro reklamacje klientów nic nie dają to klienci poszczególnych brokerów powinni się zgrać i wystąpić do nich grupowo.
Moze na początek reklamacja grupowa ? Sąd i KNF czy UOIKK to raczej ostateczność.