przyklad
http://moto.allegro.pl/mercedes-c-klasa ... 03667.html
gazownicy mowili ze to nie jest najlepszy pomysl wsadzac lpg
szkoda bo na zimnym pali 20 litrow a zanim sie rozgrzeje to mija 20 minut
uprzedajac
nie pamietam juz czemu sorry dawno to bylo
gwranacji dac nie chceli
wiecej chyba nie trzeba
Zakup używanego samochodu
mysle ze wlasnie ze wzgledu na to ze doskonale wie co robo tej gwarnacji nie chcial dac
taniej zalozyc webasto
ucianjac dyspute
tak sa auta do ktorych instalacje lpg nie sa zalecane sa rowniez takie do ktorych sa niewskazane
btw ;D
alternatywa lpg = gaz drzewny
koszt ponizej zl za m3
jestem owtarty na doswiadczenia uzytkownikow
taniej zalozyc webasto
ucianjac dyspute
tak sa auta do ktorych instalacje lpg nie sa zalecane sa rowniez takie do ktorych sa niewskazane
btw ;D
alternatywa lpg = gaz drzewny
koszt ponizej zl za m3
jestem owtarty na doswiadczenia uzytkownikow
ridera, chyba musisz się przejechać w takim razie 740i E38!!! (zadbaną rzecz jasna)Cadermo pisze:Już wolę kupić Dacie logan niż zagazowane choćby bmw z serii e38
P.S. Koszty paliwa w 740i - jazda po mieście 1 PLN za 1 km choć teraz po tych podwyżkach to może i 1,20 za km, ale to jest kosmos jak tym się jeździ. Płyniesz!
Jeździłem taką e38 tyle ,że w 728i (padaka silnik ,dużo pali ,mało mocy) .Ale komfort super.Ral1n pisze:ridera, chyba musisz się przejechać w takim razie 740i E38!!!
BMW e38 powoli przechodzi w klasyka. Jak można gazować tak piękne auto ? Dacie Logan bez duszy sobie gazujcie ,ale nie samochody kultowe, z duszą.
E66 jeszcze bardziej komfortowaP.S. Koszty paliwa w 740i - jazda po mieście 1 PLN za 1 km choć teraz po tych podwyżkach to może i 1,20 za km, ale to jest kosmos jak tym się jeździ. Płyniesz!
E66 znajomy miał, ale widywałem go tak rzadko, że nie było okazji się "karnąć". E38 ma mój sąsiad, to mnie czasami "wozi". Myślałem, żeby sobie samemu sprawić 750i V12 (osiągi porównywalne) ale wolę CL500, CL600 - tyle, że jeszcze mnie nie stać.
Nie wiem, czy wiesz, ale zakup C215 wzwyż to jest wyzwanie, np. nie wiadomo kiedy dostajesz komunikat. Airmatic notlauf. The car is too low, please visit workshop!!!
Jeden amor Bilsteina to koszt 4500PLN x4 i mamy receptę na "ból na głowy". Do tego nierzadko dochodzi pompa do airmatic i inne pierdoły, które mogą uszczuplić budżet o 1/3 wartości auta.
Kumpel mojego kumpla z pracy zamienił ostatnio 740i Individual na S430 z 99r - jest zachwycony merolem.
Nie wiem, czy wiesz, ale zakup C215 wzwyż to jest wyzwanie, np. nie wiadomo kiedy dostajesz komunikat. Airmatic notlauf. The car is too low, please visit workshop!!!
Jeden amor Bilsteina to koszt 4500PLN x4 i mamy receptę na "ból na głowy". Do tego nierzadko dochodzi pompa do airmatic i inne pierdoły, które mogą uszczuplić budżet o 1/3 wartości auta.
Kumpel mojego kumpla z pracy zamienił ostatnio 740i Individual na S430 z 99r - jest zachwycony merolem.
Wiem ,bo sam się tego bałem jak miałem w220 po lifcie To prawie brat bliźniak W215Ral1n pisze:Nie wiem, czy wiesz, ale zakup C215 wzwyż to jest wyzwanie, np. nie wiadomo kiedy dostajesz komunikat. Airmatic notlauf. The car is too low, please visit workshop!!!
W220 i W215 to piękne modele mercedesa . W215 ma taką dupcię ,że szok