XTB

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
46
34%
Poza paroma minusami są ok
30
22%
Przeciętny
26
19%
Mają wiele wad
7
5%
Stanowczo odradzam
25
19%
 
Liczba głosów: 134

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9995
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: XTB

Nieprzeczytany post autor: raposo »

alinoe pisze:
28 kwie 2020, 11:13
Odnośnie raportu finansowego xtb, o którym pewnie większość już coś słyszała, zapytam się co to jest rentowność na lota? Nie jestem ekonomistą i nie znam się.
Też się nie znam więc się wypowiem... :D

To prawdopodobnie zysk jaki przypada z obrotu 1 lota (średnio). Instrumentów mają kilka tysięcy, opłaty różne, a obrót mierzą w lotach. Więc to pewnie zysk z całości obrotu podzielony przez ilość obróconych lotów.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

XTB - Online Trading
Sprawdź najnowszą ofertę X-Trade Brokers
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny
Awatar użytkownika
alinoe
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 917
Rejestracja: 22 wrz 2008, 21:30

Re: XTB

Nieprzeczytany post autor: alinoe »

raposo pisze:
28 kwie 2020, 11:15
To prawdopodobnie zysk jaki przypada z obrotu 1 lota (średnio). Instrumentów mają kilka tysięcy, opłaty różne, a obrót mierzą w lotach. Więc to pewnie zysk z całości obrotu podzielony przez ilość obróconych lotów.