dan pisze:Strasznie dziwna ,ta sprawa z przesunięciem o 40 pipsów ,może to jednostkowy błąd ,no cóż nie wiem .chociaż kontakt mam z nimi dobry . Co do realizacji zleceń u mnie chodzi to normalnie i bez problemu i nie spotkałem się jeszcze u żadnego brokera ,a kilku ich testowałem ,żeby zlecenia otwierane były lub zamykane w minuty .
Ps.
kontaktowałeś się może z Piotrem Kruszewkim ,jest to przedstawiciel na Polskę i dość szybko działa i rozwiązuje problemy.
U jakiego brokera teraz grasz?
tak kontaktowałem się z Panem Piotrem...
Witam Panie Marcinie,
proszę mi wierzyć, że dealing room pracuje nad sprawą i nad jej rozwiązaniem w taki sposób, aby Pan był jak najbardziej zadowolony. Skontaktuję się z Panem tak szybko, jak będę miał już ostateczną odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie,
Piotr Kurszewski | Business Development Manager | Business Development Department
T: +357 25029900 | F: +357 25820344
E:
piotr@trading-point.com
The information contained in this electronic message and any attachments (the "Message") is intended for one or more specific individuals or entities, and may be confidential, proprietary, or otherwise protected by law. If you are not the intended recipient, please notify the sender immediately, delete this Message and do not disclose, distribute, or copy it to any third party or otherwise use this Message. Electronic messages are not secure or error free and can contain viruses or may be delayed, and the sender is not liable for any of these occurrences. The sender reserves the right to monitor, record transfers cross border and retain electronic messages.
Please note that trading in forex and other leveraged products may involve a significant level of risk and is not suitable for all investors. Before undertaking any such transactions you should ensure that you fully understand the risks involved and seek independent advice if necessary.
----- Original Message -----
From:
mszymborski1@wp.pl
To:
piotr@trading-point.com
Sent: 2013.06.05 17:59
Subject: reklamacja
Witam Panie Piotrze,
trochę czasu mineło a nie mam żadnej informacji zwrotnej w mojej sprawie??
To nie jest nic skąplikowanego..
Do dnia dzisiejszego CISZA!!!
-- wt 18-06-2013, 2:08 --
OnePLN pisze:realizacja zlecenia 4 minuty to szok, mi trafialy sie max okolo minuty.
w gruncie rzeczy od supportu otrzymacie taka odpowiedz:
W XEMarkets wszystkie transakcje są wykonywane poprzez system kolejkowy za pośrednictwem naszych serwerów, co może skutkować opóźnieniem w realizacji zleceń. Przestrzegamy modelu realizacji napływających zleceń“kto pierwszy, ten lepszy”[“First Come First Served”(FCFS) ], co sporadycznie może także prowadzić do opóźnień w uzyskaniu potwierdzenia od naszych dostawców płynności.
Dodatkowo, szybkie i nagłe zmiany cen w symbolach w połączeniu z dużą liczbą transakcji oczekujących na potwierdzenie i wejście na rynek, także przyczyniają się do wolniejszego procesu realizacji i potwierdzenia transakcji.
co do poslizgow odpowiedz:
XEMarkets oferuje wszystkim Klientom najlepsze dostępne ceny pobierane bezpośrednio u naszych dostawców płynności, które odzwierciedlają obecną w danym momencie sytuację rynkową.
czyli gwarancji ceny w zleceniach stop nie ma i nie bedzie
pozdrawiam
Ta minuta na foreksie może Cię kosztować parę tys. pln jak dla mnie nie do przyjęcia...