Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9979
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowcó

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Pati pisze:Witam wszystkich, jestem początkująca. Od czego najlepiej zacząć.
Jakie książki polecacie.
Pozdrawiam.
Cześć,

Na początku im więcej, tym lepiej ;). Możesz przejrzeć nawet ten 600-stronicowy temat, który z pewnością wyjaśni wiele wątpliwości ;)
Odnośnie książek:
https://forexclub.pl/jakie-ksiazki-warto-przeczytac/
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
fx-technik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 9094
Rejestracja: 03 lut 2016, 10:48

Re: Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowcó

Nieprzeczytany post autor: fx-technik »

raposo pisze:
Pati pisze:Witam wszystkich, jestem początkująca. Od czego najlepiej zacząć.
Jakie książki polecacie.
Pozdrawiam.
Cześć,

Na początku im więcej, tym lepiej ;). Możesz przejrzeć nawet ten 600-stronicowy temat, który z pewnością wyjaśni wiele wątpliwości ;)
Odnośnie książek:
https://forexclub.pl/jakie-ksiazki-warto-przeczytac/
A ja odradzam czytania wszelakich książek, ponieważ jest to ślepa ulica.
W tych wszystkich książkach są jedynie półprawdy i niczym nieudowodnione tezy,
których się nie da naukowo udowodnić.
Jedyny sposób na zarabianie to oddawać mniej niż się zarabia.
Trzeba poznać mechanizmy rządzące popytem i podażą, i znaleźć taki sposób, dzięki któremu
trader sam będzie umiał zarobić więcej i stracić mniej.
Liczy się tylko jedno: Zysk >> Strata !
Jakby kto pytał, to jestem znany jako Dadas i to co piszę, jest moim zdaniem (co wynika z regulaminu forum).