DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Awatar użytkownika
ForumBot
Maniak
Maniak
Posty: 1882
Rejestracja: 23 wrz 2012, 23:59

DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: ForumBot » 18 lis 2019, 00:00

Zapraszam do wymiany uwag i opinii na temat dzisiejszej sesji.


***************************
Regulamin działu DayTrading:

1. W wątku DT omawiamy bieżąca sytuacje na rynku i to co dotyczy danego dnia. Od dłuższych prognoz jest dział [url=https://forex-nawigator.biz/forum/prognozy-komentarze-analizy.html]Prognozy, komentarze, analizy[/url]
2. Zamieszczamy tylko i wyłącznie swoje analizy. Nie kopiujemy z innych serwisów.
3. Komentarz do własnej analizy nie może mieć charakteru rekomendacji. (to nie jest dział z sygnałami)
4. Kłótnie, ataki na innych użytkowników są niedopuszczalne.
5. Nie zaśmiecamy wątku. (wypowiedzi w stylu: "dałem S", "ja kończę na dziś" itp. jak i chwalenie się swoimi statami)

Nagminne łamanie powyższych zasad będzie skutkować nałozeniem zakazu pisania do końca bieżącego tygodnia.
Recydywa będzie karana ostrzeżeniami.
Przypominam że ponadto obowiązuje [url=https://forex-nawigator.biz/forum/regulamin-forum-nawigator-biz-t11778.html]Regulamin Forum[/url]

***************************

Przedstawione poglądy, oceny, opinie i wnioski są wyrazem osobistych poglądów autorów i nie mają charakteru rekomendacji do nabycia lub zbycia albo powstrzymania się od dokonania transakcji w odniesieniu do jakichkolwiek walut. Poglądy te jak i inne treści nie stanowią "rekomendacji" lub "doradztwa" w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 o obrocie instrumentami finansowymi. Wyłączną odpowiedzialność za decyzje inwestycyjne, podjęte lub zaniechane na podstawie poniższych analiz ponosi inwestor.

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7893
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: XAB » 18 lis 2019, 08:01

edek krotko dt
czytac opis a jak za trudne to zaden problem po prostu pytac opieram ski na 50 fbo
https://iv.pl/image/GrbTnbd
filizanka niewypelniona ale zasieg podobny do zas z czerw klina
dolary dt czyli usd/pl
zaraz zgasze a na glownym pisalem mam tylko s -3l na dolcach i trzymam a prawie 10 proc zzera juz swap :(
https://iv.pl/image/GrbTEyI
taki mam z muntki zasieg mozliwy jeszcze tego klinka poniedzialkowego :D ale juz tez 1dna podazowa formacja dlatego bp za chwile :568:
https://iv.pl/image/GrbTLZ2
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7893
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: XAB » 18 lis 2019, 08:29

dax i rope mam lki zaraz pokaze to malo kombinuje bo tylko dt
https://iv.pl/image/GrbT6B4
ropa
tu tez swedzi mnie reka by gasic bo zysk juz git git ale wyszli ciut nad linie wiec moze potrzymam jeszcze z dzien
https://iv.pl/image/GrbTPQD
i takie to cale dt
im wiecej kombinujesz tym mniej zarabiasz 1lka na daxie na 50 zg i bp na ropie
Ostatnio zmieniony 18 lis 2019, 08:39 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
cajto
Maniak
Maniak
Posty: 1689
Rejestracja: 07 mar 2012, 07:18
Lokalizacja: Inny wymiar

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: cajto » 18 lis 2019, 08:37

E/U w kanale wzrostowym na H1, na H4 pewnie dobije do strefy rejonie 1.107/8 gdzie wypada też F50. Myślę, że tam zapadnie decyzja co do dalszego kierunku - kontynuacja korekty, czy spadki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

doktorek
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1059
Rejestracja: 25 lut 2014, 19:13

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: doktorek » 18 lis 2019, 08:40

EUR---USD 1,1068 bylo juz --to moze jeszcze 1,1083---lub 1,1110 ale chyba ciezko---od dolu moze jeszcze 1,1026---1,0999---BAXIK ZAMYKAM SSSS na dolarach ,

Awatar użytkownika
cajto
Maniak
Maniak
Posty: 1689
Rejestracja: 07 mar 2012, 07:18
Lokalizacja: Inny wymiar

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: cajto » 18 lis 2019, 08:47

E/J i G/U również w kanałach wzrostowych.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7893
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: XAB » 18 lis 2019, 08:47

piszesz cajto o decyzji musi pojsc pod jakis bajer impuls z 100 w tri miga to co sugeruje kermit bo takie pykanie po 10-20 pip w gore to tylko wykanczalnia na tym sr edku
doktorek ja tez pewnie pogasze ski bo na wykresowym juz tez bp bo tu nie kombinuje
ale przez ten swap to na glownym jeszcze na sile potrzymam zetne z 1s narazie na pol swapow i tyla
na glownym to ja usd/pl mam tylko na dziennej rolce wiec od 9 godz mi dopiero chodzi wiec tu spore utrudnienie
Ostatnio zmieniony 18 lis 2019, 08:51 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

doktorek
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1059
Rejestracja: 25 lut 2014, 19:13

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: doktorek » 18 lis 2019, 08:50

XAB pisze:
18 lis 2019, 08:47
piszesz cajto o decyzji musi pojsc pod jakis bajer impuls z 100 w tri miga to co sugeruje kermit bo takie pykanie po 10-20 pip w gore to tylko wykanczalnia na tym sr edku
doktorek ja tez pewnie pogasze ski bo na wykresowym juz tez bp bo tu nie kombinuje
ale przez ten swap to na glownym jeszcze na sile potrzymam zetne z 1s narazie na pol swapow i tyla
MI prawie 4 figury wystarczy -- :564:

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7893
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: XAB » 18 lis 2019, 08:52

doktorek to ty wszedles git ja przez te piramide to mam polowe twego zysku narazie
ale spoko nadrobie jak ty sie zagapisz :D
graty 5 w gore prawie masz i 4 w dol to hameryke tu budujesz ha ha ha :564:
Ostatnio zmieniony 18 lis 2019, 08:55 przez XAB, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Rafal154
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 467
Rejestracja: 26 mar 2017, 22:00

Re: DayTrading: Poniedziałek 18.11.2019

Nieprzeczytany post autor: Rafal154 » 18 lis 2019, 08:52

cajto pisze:
18 lis 2019, 08:47
E/J i G/U również w kanałach wzrostowych.
Co do JPY to osłabia się na wszystkich krosach ale po fali fatalnych danych a to nie koniec bo we środę kolejne słabe wiec JPY można tracić i do w perspektywie kilku tygodni . Dziś Chiny obcieły stopy pierwszy raz od 2015 r. co może pozytywnie wpłynąć na indexy a tym samym osłabić JPY .. Co do dolara to bym uważał z osłabienie, FOMC ma wydać oświadczenie , że kończą z kolejnym obniżkami ..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Zablokowany