ForexTime - Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.
Awatar użytkownika
drake
Bywalec
Bywalec
Posty: 17
Rejestracja: 06 paź 2015, 19:41

ForexTime - Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?

Nieprzeczytany post autor: drake »

Opiszę tutaj moją 5 dniową przygodę/test z cypryjskim FXTM pozostawiając ocenę Wam.

Wstęp:
W ramach poszukiwań brokera postanowiłem przetestować w/w FXTM oraz Dukascopy z początkowym wkładem 200 EUR. Poniżej opiszę jedynie te powody, dla których nie wybrałem FXTM.

Meritum:
- spread dla konta "ECN zero" wg. oferty wynosi od 0,5 a w realu instrument z najniższym spreadem - EUR/USD zaczyna się od 1,5 (wyjaśnienie opiekuna cyt.:"pewnie kiedyś było 0,5")

- wypłata na kartę kredytową wg. oferty do 125% wkładu z w realu do 100% wkładu (wyjaśnienie opiekuna cyt.:"pana karta nie przyjmuje większych od wkładu kwot")

- wypłata na konto jednego z operatorów E-portfela w USD (kosztowało mnie to podwójne przewalutowanie) pomimo dyspozycji w EURO i wszystkich kont po drodze w EUR (wyjaśnienie opiekuna - opiekun zamilkł :))

- komunikacja mailowa z działem reklamacji bez odzewu

- profesjonalizm opiekuna najlepiej oddają jego słowa podczas rozmowy cyt: "... bo wie Pan, ja też się uczę i tu wszystko poznaję, ale w czym mogę jeszcze pomóc?" ... :)

jak widzicie wystarczyło 5 dni na weryfikację ....


Ps.

... i na tym tle, jak na razie w Dukascopy Europe JEST REWELACYJNIE !
Ucz się na błędach innych bo na własne nie starczy ci życia!
Nie ma przypadków są tylko znaki.

Awatar użytkownika
FXTM
Bywalec
Bywalec
Posty: 17
Rejestracja: 24 sie 2015, 12:17

Re: ForexTime - Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zro

Nieprzeczytany post autor: FXTM »

Witam,

Panie Miłoszu po raz kolejny bardzo Pana przepraszamy za niemiłe doświadczenie z brokerem FXTM. Przykro nam, że tak bardzo jest Pan niezadowolony ze współpracy z nami. Wprawdzie zrobił Pan u nas zysk 20% z początkowego depozytu w 2 dni i pełną kwotę wypłacił Pan bez problemu.

Jeżeli chodzi o komunikację Pana z opiekunem – Panem Pawłem to po dokładnym sprawdzeniu nagrań z rozmów zdecydowanie nie mamy nic opiekunowi do zarzucenia. Od początku wszystko było postawione jasno i zgodnie z prawdą. Opiekun polecał otwarcie konta FXTM ECN (Pan otworzył FXTM ECN Zero), wyjaśnił dlaczego nie może Pan wypłacić więcej niż 100% depozytu na kartę kredytową oraz prawidłowo skierował Pana do Działu Customer Service w sprawie wyjaśnienia opłaty w wysokości 2 EUR, która zgodnie z informacją na naszej stronie oraz tym co powiedział Panu opiekun - jest opłatą za wypłatę na kartę kredytową.

Z naszych informacji wynika, że odpowiedzieliśmy na wszystkie Pana maile – łącznie opiekun wysłał do Pana 9 maili oraz przeprowadził 5 rozmów telefonicznych w kilka dni. Według nas te liczby świadczą o bardzo dużym zaangażowaniu i dążeniu do wyjaśnienia wątpliwości.

Podsumowując - jeżeli czuje się Pan pokrzywdzony i chciałby Pan złożyć skargę to bardzo proszę przesłać maila na adres: complaints@forextime.com Na pewno rozpatrzymy Pana wniosek i jeżeli popełniliśmy błąd to na pewno go naprawimy.

Życzymy Panu wszystkiego dobrego,
Zespół FXTM

Awatar użytkownika
drake
Bywalec
Bywalec
Posty: 17
Rejestracja: 06 paź 2015, 19:41

Re: ForexTime - Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zro

Nieprzeczytany post autor: drake »

FXTM pisze:Witam,

Panie Miłoszu po raz kolejny bardzo Pana przepraszamy za niemiłe doświadczenie z brokerem FXTM. Przykro nam, że tak bardzo jest Pan niezadowolony ze współpracy z nami. Wprawdzie zrobił Pan u nas zysk 20% z początkowego depozytu w 2 dni i pełną kwotę wypłacił Pan bez problemu.

Jeżeli chodzi o komunikację Pana z opiekunem – Panem Pawłem to po dokładnym sprawdzeniu nagrań z rozmów zdecydowanie nie mamy nic opiekunowi do zarzucenia. Od początku wszystko było postawione jasno i zgodnie z prawdą. Opiekun polecał otwarcie konta FXTM ECN (Pan otworzył FXTM ECN Zero), wyjaśnił dlaczego nie może Pan wypłacić więcej niż 100% depozytu na kartę kredytową oraz prawidłowo skierował Pana do Działu Customer Service w sprawie wyjaśnienia opłaty w wysokości 2 EUR, która zgodnie z informacją na naszej stronie oraz tym co powiedział Panu opiekun - jest opłatą za wypłatę na kartę kredytową.

Z naszych informacji wynika, że odpowiedzieliśmy na wszystkie Pana maile – łącznie opiekun wysłał do Pana 9 maili oraz przeprowadził 5 rozmów telefonicznych w kilka dni. Według nas te liczby świadczą o bardzo dużym zaangażowaniu i dążeniu do wyjaśnienia wątpliwości.

Podsumowując - jeżeli czuje się Pan pokrzywdzony i chciałby Pan złożyć skargę to bardzo proszę przesłać maila na adres: complaints@forextime.com Na pewno rozpatrzymy Pana wniosek i jeżeli popełniliśmy błąd to na pewno go naprawimy.

Życzymy Panu wszystkiego dobrego,
Zespół FXTM
Do Forumowiczów:

W powyższym wpisie Sami możecie się przekonać jakie "dodatkowe kwiatki" czekają na klientów FXTM:
- publiczne ujawnienie danych osobowych
- publiczne ujawnienie operacji finansowych
wszystko bez zgody klienta!

Mam nadzieję, że Właściciele FXTM wiedzą o tym wpisie i zdają sobie sprawę jaki wiąże się z tym "pasztet" :)) ... bo jeśli nie wiedzą to niechciałbym być w skórze autora wpisu :)

Do Autora w/w wpisu:

Proszę o merytoryczną odpowiedź jedynie na dwa pytania:

1. dlaczego dla kont "ECN zero" oferujecie spready niższe o ca 150% od możliwych do uzyskania w realu
2. dlaczego realizujecie przelewy niezgodnie z dyspozycją klienta vide - bezzasadne przewalutowania
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 11:52 przez drake, łącznie zmieniany 1 raz.
Ucz się na błędach innych bo na własne nie starczy ci życia!
Nie ma przypadków są tylko znaki.

Awatar użytkownika
MarioDM
Maniak
Maniak
Posty: 2492
Rejestracja: 20 lis 2010, 20:24

Re: ForexTime - Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zro

Nieprzeczytany post autor: MarioDM »

drake pisze:
jak widzicie wystarczyło 5 dni na weryfikację ....

Przekonałeś mnie. Chyba założę u nich konto.

:)

Żartowałem.

BTW . Po problemach z wypłatami od Irona i brakiem jakichkolwiek mozliwości dochodzenia swoich praw nie skorzystałbym już z usług żadnego brokera cypryjskiego.
Trust no bit**es.
Należy tępić ludzi o mentalności niewolników, okutych w powiciu.

ODPOWIEDZ