DayTrading: Środa 12.06.2024

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Awatar użytkownika
ForumBot
Maniak
Maniak
Posty: 3084
Rejestracja: 23 wrz 2012, 23:59

DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: ForumBot »

Zapraszam do wymiany uwag i opinii na temat dzisiejszej sesji.


***************************
Regulamin działu DayTrading:

1. W wątku DT omawiamy bieżąca sytuacje na rynku i to co dotyczy danego dnia. Od dłuższych prognoz jest dział [url=https://forex-nawigator.biz/forum/prognozy-komentarze-analizy.html]Prognozy, komentarze, analizy[/url]
2. Zamieszczamy tylko i wyłącznie swoje analizy. Nie kopiujemy z innych serwisów.
3. Komentarz do własnej analizy nie może mieć charakteru rekomendacji. (to nie jest dział z sygnałami)
4. Kłótnie, ataki na innych użytkowników są niedopuszczalne.
5. Nie zaśmiecamy wątku. (wypowiedzi w stylu: "dałem S", "ja kończę na dziś" itp. jak i chwalenie się swoimi statami)

Nagminne łamanie powyższych zasad będzie skutkować nałozeniem zakazu pisania do końca bieżącego tygodnia.
Recydywa będzie karana ostrzeżeniami.
Przypominam że ponadto obowiązuje [url=https://forex-nawigator.biz/forum/regulamin-forum-nawigator-biz-t11778.html]Regulamin Forum[/url]

***************************

Przedstawione poglądy, oceny, opinie i wnioski są wyrazem osobistych poglądów autorów i nie mają charakteru rekomendacji do nabycia lub zbycia albo powstrzymania się od dokonania transakcji w odniesieniu do jakichkolwiek walut. Poglądy te jak i inne treści nie stanowią "rekomendacji" lub "doradztwa" w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 o obrocie instrumentami finansowymi. Wyłączną odpowiedzialność za decyzje inwestycyjne, podjęte lub zaniechane na podstawie poniższych analiz ponosi inwestor.

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7755
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

gaz
zmeczyly mnie juz te wariancje na tym gazie
zostawiam15k tylko kontr lipcowy
edek tez bp zmulił juz mnie
poz zamkn dzisiaj
https://ibb.co/KWHnwM4
tu juz bez gazu
w sumie niech oczekujace za mnie porobia bilans wyszedł bddddb dobranoc
dzisiaj juz mocy nie bede pakował / bo fed / tylko na pół gwizdka pap
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję czasem :?: na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7755
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

troszke statystyki
W ciagu roku indeksy maja wzrosty dax ok 15 procent /dzis w dołku
sp500-to juz 25 procent a nygus 30procent i znowu nowe ATH w nocy :!:
zyski z kontr 3 miesiecznych jak widac
takze usrance dali maksa a europa jak zwykle w tyle bo i francuzik cienko przedzie
Przypominam kontrakty
sa sprzedawane na miesiac lub ten istotny na 3mce CZERWIEC
kontrakt 3m-czny teraz na wrzesien
rozliczenia kontraktow sa u mnie rozliczane dzisiaj a czasem 15
bo potem kupujesz kontrakt w ciagu 3chyba dni a nawet 5mozna
kontr na ropke są po 15 czerwca wiec tylko wspomnę
ze byly po ok 80-81 i przy kursie 72 wyraznie pisalem ze ropka musi rosnac bo tyle zarobic rynek nie da/ mamy dzis 78,xx maja jeszcze czas nawet 80 wycisnac choc tego juz nie zakładam
PÓL rokuu to tez czas podsumowania na z/s
jesli nie osiagnałeś tego minimum 25-30 procent na z/s to znak ze trzeba zmienic zajecie na np pokera lub ruletke ha ha ha
dzisiaj FED wiec po danych z usa mogą sie cuda dziac
załozenie wstepne na wrzesien jest na spadki na krotko dax i sp500 ok 50na 50 kup sprzedaj a nygus juz 72 procent na sprzedaj
nie chetnie ale zacząłem ski na sp i nygusie /bo nowe ATH
Te choc 5400 na sapce bardziej by mi pasowalo wiec na razie bardzo deliktaśnie tak by złapac strazaka by był :568:
tu sie zacznie bo fed to dopiero po 20tej
14:30USA Inflacja bazowa CPI
zapasy ropy o 1630 wczoraj adp sygnalizowało 2,43 minus
pozycjonuje same ski więc wiadomo dzisiaj na razie pod kontrolka dokładanko na dt :568:
edka lke i dolce ske raczej do wieczora zgaszę by nie myslec
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję czasem :?: na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7755
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

Wstepnie zakladam otwarcie jutro luki spadkowe na sp i na nygusie ale to tylko moje widzimisie
https://ibb.co/xLhLvz7
a i to co istotne
czas przewijania jest rozny u brokerow / u mojego dzis po zamknieciu
DOLCE tez zyski na 3mieiecznym
klin popytowy i zasieg jak widac kółko czerwone
gaz kontrakty /po 20tym
ropka
tak na razie staram sie miec ok 500b
depo mam w zasadzie prawie puste
Niemcy 40 /wisienka na dzisiaj he hwe :P
Typ: Kup
2024-06-11 15:50 ‪187,49‬ zł ‎0,97%‎ 0,250 Ilość: Kontrakty Kurs otwarcia 18 304,49 Bieżący kurs18 482,90 Zys. / str. Netto ‪187,49‬ zł
na dax u mnie kontr dopiero 20czerwiec :!:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję czasem :?: na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

Awatar użytkownika
SEROL666
Maniak
Maniak
Posty: 2596
Rejestracja: 13 sty 2009, 00:04

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: SEROL666 »

Prawdopodobieństwo zmiany st. proc. FED:
https://www.cmegroup.com/markets/intere ... -tool.html
"If music is dying musicians are killing it" - MP

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7755
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

edek i dolce bp
podumam po fedzie
wg mnie edek powinien spadac ale jakos tego nie widac :568:
choc patrząc po projekcji to ida prawidłowo :568:
a z tego kanału białego to zasieg nizej 1,06 wyraznie :!:
dla bezp się z elek wycofałem juz choc fed pozno ale o 1430 dane CPI i tu juz moze walnac mocniej :568:
a przy okazji
na ropie 79 mamy czyli przekrecili wajchę na wzrosty na krotko :568: co mi sie nie podoba wcale :!:
dzis dane po 16tej wiec poprosze o cofkę i to szybko :P
mam 50fb ok 78,8 :idea: wiec niech sprdzielaja dzis pod fbo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję czasem :?: na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7755
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

no niezłe jajca
edek 1,082 a dol 4 zeta
mam ski edek z wyzej 1,082 i na sp500 wyzej 5420
wreszcie qrwa sztos na wyzej 5400 zrobili dzisady
spiter
jak wytrzymałes to moje graty :564:
Ostatnio zmieniony 12 cze 2024, 15:01 przez baxik, łącznie zmieniany 1 raz.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję czasem :?: na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

Awatar użytkownika
spiter
Gaduła
Gaduła
Posty: 201
Rejestracja: 29 paź 2015, 20:39

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: spiter »

A na XTB jak to przy większych ruchach przerwa techniczna od 20 minut...
Co to są niedorozwoje.

hellriver
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 68
Rejestracja: 04 kwie 2013, 10:29

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: hellriver »

baxik pisze:
12 cze 2024, 14:41
no niezłe jajca
edek 1,082 a dol 4 zeta
mam ski edek z wyzej 1,082 i na sp500 wyzej 5420
wreszcie qrwa sztos na wyzej 5400 zrobili dzisady
spiter
jak wytrzymałes to moje graty :564:
Ja liczylem na umocnienie dolara ale jeszcze dzisiaj FED moga wrocic lub nie

navik
Maniak
Maniak
Posty: 4739
Rejestracja: 15 sty 2013, 09:46

Re: DayTrading: Środa 12.06.2024

Nieprzeczytany post autor: navik »

Hmmm... na D1 sie mocno wzrostowo zrobiło . Poziom 5435 tuz tuz, i jak na FEDzie tego nie zgaszą ( a raczej nie zgaszą) to znowu bedzie hosanna jak po covidzie?
Enylej ...
W każdym razie, ja juz esek nie szukam, bo po co kopać sie z koniem.

Edit. Jak sie dobrze bujną to jeszcze dzis 5454 albo nawet 5500 zaliczymy :lol:
No chyba ze na FEDzie spacyfikują ten wystrzał.... w co mocno watpię
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obym dożył takich czasów, że Goldmany będą w popłoch wpadać jak się dowiedzą, że platformę odpalam ...

Zablokowany