Praca zawodowa a Forex

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
darsmi0
Bywalec
Bywalec
Posty: 14
Rejestracja: 26 mar 2015, 20:17

Praca zawodowa a Forex

Nieprzeczytany post autor: darsmi0 »

Witam,

mam pytanie jak łączycie prace zawodową ( nie związaną z rynkami, giełdą itd.) a forexem ? Ja nie mam dostępu do komputera przez cały czas, jestem dużo w terenie. praca od 6-17 ( przeje _ _ _ e) Lubie grać na niskich interwałach czasowych. Rynek o godzinie 18 jest słaby. Więc gram co mi noc przyniesie. A nie zawsze dotrwam do jakiegoś większego ruchu bo zmęczenie robi swoje. Jak się domyślacie jestem początkującym. Myślę o graniu przez robota ( jestem w trakcie nauki). Na telefonie to nie granie. Myślałem o tablecie ale najpierw chciałbym się dowiedzieć, jak Wy sobie radzicie i czy macie jakieś rozwiązania na dzielenie pracy zawodowej a FX?

Pozdrawiam

Buho
Gaduła
Gaduła
Posty: 117
Rejestracja: 19 maja 2011, 21:37

Re: Praca zawodowa a Forex

Nieprzeczytany post autor: Buho »

darsmi0, zapomnij o niskich TF, w Twoim przypadku wchodź w pozycje na minimum D1,
nie ma innego sensownego rozwiązania, jeśli chcesz połączyć pracę z fx.

Awatar użytkownika
Mustafa
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 769
Rejestracja: 20 lip 2010, 10:54

Re: Praca zawodowa a Forex

Nieprzeczytany post autor: Mustafa »

Spróbuj wstać dwie godz. wcześniej. Rano Azja ma lepsze obroty, a w nocy zanim Tokio się otworzy nie ma sensu siedzieć. Oczywiście nie wszystkie instrumenty o tej porze mają odpowiednią zmienność ale można coś wybrać. Jak dobrze pójdzie zarobisz dniówkę przed śniadaniem ;) Dwie godziny skalpowania wystarczy no i mniejsze szanse na overtrading.
Nie chodzi o to czy masz rację czy nie, tylko o to, co robisz kiedy masz rację lub jak się zachowujesz jeżeli racji nie masz.

Awatar użytkownika
DavidFx
Maniak
Maniak
Posty: 3151
Rejestracja: 22 mar 2014, 16:35

Re: Praca zawodowa a Forex

Nieprzeczytany post autor: DavidFx »