Dlaczego i jak tylko 20% traderów zarabia?

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 14967
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: Dlaczego i jak tylko 20% traderów zarabia?

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 »

stacyjka pisze:
09 sty 2023, 13:33
Okej no to powiedz mi co ja takiego złego robię wyjaśnij mi że dlaczego dwa trzy miesiące jest okej zarabia się ładny pieniądz stabilnie a później przychodzi jeden miesiąc i wszystko w diable biorą nie jestem nowicjuszem w stronę techniczną znam ale czasami niestety czary się dzieją na wykresach
Strategia, system okresowo zmienia swoja skuteczność, profit factor i zmienia sie krzywa kapitału.
Też tak mam. Co robię? okresowo właśnie optymalizuje pod względem parametrów a potem sprawdzam na backtestach i docelowo na live
Tak ze wszystko jest u Ciebie w porządku, staraj sie jak najmniej stracić profitu wypracowanego wcześniej.

Awatar użytkownika
SEROL666
Maniak
Maniak
Posty: 2259
Rejestracja: 13 sty 2009, 00:04

Re: Dlaczego i jak tylko 20% traderów zarabia?

Nieprzeczytany post autor: SEROL666 »

stacyjka pisze:
09 sty 2023, 06:58
Witam.
Kolejny przykład Dell GBPUSD zamknięty na 1.21670 i o dziwo wykres runął po tym o 35pips i dalej spada....
Na kablu powiem szczerze nic nadzwyczajnego się nie stało są dni że mocno konsoliduje się cały dzień po twoim SL jeszcze 3 razy walił w opór na LT przez godzine. Potem od 15.30 podobnie tym razem kanał spadkowy do końca dnia... A dzisiaj to samo znów w górę.
Dlaczego nie poprawiłeś S później ? Opór szedł po wznoszącej LT. Strategia dobrze określiła kierunek praktycznie odrobiłbyś SL i zarobiłbyś
"If music is dying musicians are killing it" - MP

Awatar użytkownika
Janek Trader
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 507
Rejestracja: 03 maja 2006, 15:54

Re: Dlaczego i jak tylko 20% traderów zarabia?

Nieprzeczytany post autor: Janek Trader »

stacyjka pisze:
09 sty 2023, 06:58
Witam.