IC Markets

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
54
56%
Poza paroma minusami są ok
28
29%
Przeciętny
10
10%
Mają wiele wad
3
3%
Stanowczo odradzam
2
2%
 
Liczba głosów: 97

Awatar użytkownika
ninjaproject
Maniak
Maniak
Posty: 4944
Rejestracja: 30 lip 2019, 13:15

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post autor: ninjaproject »

raposo pisze:
04 lut 2022, 13:28
To pytanie bardziej do doradcy podatkowego albo najlepiej kilku dla pewności.
Na przestrzeni lat widziałem wiele interpretacji i teorii specjalistów, "specjalistów" i urzędów - jedne twierdziły, że podatek trzeba odprowadzać "i tu i tu". Tak samo jest np. teraz z dywidendami z US:
https://pl.xtb.com/w-8ben

Jest umowa o unikaniu podwójnego opodatkowania, ale jednak obowiązują stawki obowiązujące w USA. I to handlując u brokera z PL ;)

Nie wnikam, nie wiem, nie znam się.
Z tego co się orientuję, z praktyki, to w USA jest taki jeden formularz, który trzeba wypełnić, że nie jest się podatnikiem w USA, i to załatwia sprawę w USA.
Ale, w kwestii dywidendy, to może być inaczej, no bo skoro jesteś posiadaczem akcji spółki amerykańskiej, to de facto posiadasz aktywa w USA.
Trejder, Mentor/trener, aka. Dadas, fx-technik, obecnie ninjaproject.
Programuję wskaźniki i EA do MetaTrader 4/5.

IC Markets - True ECN
Sprawdź najnowszą ofertę IC Markets
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9979
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: IC Markets

Nieprzeczytany post autor: raposo »

ninjaproject pisze:
04 lut 2022, 14:14
raposo pisze:
04 lut 2022, 13:28
To pytanie bardziej do doradcy podatkowego albo najlepiej kilku dla pewności.
Na przestrzeni lat widziałem wiele interpretacji i teorii specjalistów, "specjalistów" i urzędów - jedne twierdziły, że podatek trzeba odprowadzać "i tu i tu". Tak samo jest np. teraz z dywidendami z US:
https://pl.xtb.com/w-8ben