Na początek Admiral, FxSalt czy ... co polecacie?

Sprawy techniczne dotyczące poszczególnych platform handlowych.
mar0100
Bywalec
Bywalec

Na początek Admiral, FxSalt czy ... co polecacie?

Nieprzeczytany post autor: mar0100 »

Witam, u kogo (jestem początkujący na FX) polecacie założyć rachunek real?
Zaznaczam że mogę grać kwotę między 100-500 zł (czyli kasą, którą godzę się stracić). Aha i żeby były mikroloty 0.01 i w miarę niski spread. Głównie będę grał na edku i usdpln.

Awatar użytkownika
Scoobi
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Scoobi »

mar0100
w go4x spread na edku 1pips, dostajesz dodatkowo bonus, podwojenie wplaty do 500zl.
na poczatek moze byc, egzekucja dosc szybka z wolumenem do 1lota. (czasem sie trafiaja rekwoty,ale gdzie ich nie ma przy egz natychmiastowej)
maja mikro loty.

am markets nie bardzo polecam bo wolna egz maja, zlecenia wisza po kilka sekund, i czeste rekwoty. jako ze zaczynasz lepiej abys tracil (lub zarabial czego zycze) bez wiekszego udzialu brokera w tym.

salt tez moze byc, moja niski spred na edku i egz rynkowa wiec rekwot nie bedziesz mial, co najwyzej poslizgi.

pozdr

Artus
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: Artus »

Jestem na forum po raz pierwszy i również dołącze się do pytania jakiego brokera wybrać na początek. Również zastanawiałem się nad AM, FxSalt i FxPro. Jeśli ktoś ze starszyzny doradziłby co wybrać przy założeniu że wpłacę około 3-4tys zł.
Pozdrawiam i liczę na podpowiedzi,
Artur

Awatar użytkownika
Scoobi
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Scoobi »

Artus pisze:Jestem na forum po raz pierwszy i również dołącze się do pytania jakiego brokera wybrać na początek. Również zastanawiałem się nad AM, FxSalt i FxPro. Jeśli ktoś ze starszyzny doradziłby co wybrać przy założeniu że wpłacę około 3-4tys zł.
Pozdrawiam i liczę na podpowiedzi,
Artur
wolalbym nie oceniac pozorami (dzis kolega sie zarejestrowal), ale to zrobie.