XTB

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
46
34%
Poza paroma minusami są ok
30
22%
Przeciętny
26
19%
Mają wiele wad
7
5%
Stanowczo odradzam
25
19%
 
Liczba głosów: 134

Hb86
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 4
Rejestracja: 20 mar 2022, 13:17

Re: XTB

Nieprzeczytany post autor: Hb86 »

Jestem początkujący , ale chciałem spytać o zajmowanie pozycji.
Wczoraj nie działała GPW, ale mogłem składać zlecenia oczekujące na wtorek.
Dzisiaj nie mogę już skąpać zleceń to normalne?
stc cfd
Tłumacze to tym że wczoraj był "wyjątkowy piatek" a normalnie w weekendy nie można. Czy mam rację?

I drugie pytanie.
stc cfd
Na niektórych spółkach są L i S , a na niektórych tylko L.
Z czego to wynika? Czy to się zmienia?
Czy raz ustalone kierunki zmian waloru są raz na zawsze?

XTB - Online Trading
Sprawdź najnowszą ofertę X-Trade Brokers
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny
Online
Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9979
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: XTB

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Hb86 pisze:
16 kwie 2022, 16:19
Jestem początkujący , ale chciałem spytać o zajmowanie pozycji.
Wczoraj nie działała GPW, ale mogłem składać zlecenia oczekujące na wtorek.
Dzisiaj nie mogę już skąpać zleceń to normalne?
stc cfd
Tłumacze to tym że wczoraj był "wyjątkowy piatek" a normalnie w weekendy nie można. Czy mam rację?

I drugie pytanie.
stc cfd
Na niektórych spółkach są L i S , a na niektórych tylko L.
Z czego to wynika? Czy to się zmienia?
Czy raz ustalone kierunki zmian waloru są raz na zawsze?
Cześć, przede wszystkim trzeba zacząć od zdefiniowania czym są CFD.