Znaleziono 108 wyników

autor: tomekfx
18 wrz 2019, 20:18
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

crok. pisze:
18 wrz 2019, 20:17
jak zawsze wszystko odwrotnie do ekonomi:) oprocentowanie w dol a dolar sie umacnia :) nie o to tramkowi chodzilo :)
odwrotnie zgadza sie i dlatego fx jest bardzo przewidywalny :) trzeba sie tylko przełamać :D
autor: tomekfx
18 wrz 2019, 20:17
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

brokernia na celowniku - bezodbioru

promocja na edku mozna kupowac taniej nie bedzie :)
autor: tomekfx
18 wrz 2019, 18:03
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

o widzę że strzał w dziesiątkę jędrulka :)
5:0 dla mnie ;)
autor: tomekfx
18 wrz 2019, 17:06
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

a tak poza tematem rozpracowwywania brokerni i naciagaczy to co z daxem ? :)
autor: tomekfx
18 wrz 2019, 17:05
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

czytałem 3 razy ale za nic nie zrozumialem co ty napisales i dlaczego mnie cytujesz.. ale biorac pod uwagę grafikę jaką dysponujesz myślę że być może za dużo sexu w stylu lgbt mogło ci głowę wypełnić płynami ustrojowymi i stąd taka sytuacja ;) Biedny yeahman moze zalozyc nawet 10 kont, ale wystarcz...
autor: tomekfx
18 wrz 2019, 12:04
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

dreptak - skąd to cudo masz? fajne czegos takeigo szukam wlasnie
autor: tomekfx
18 wrz 2019, 11:30
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

I jestem tego pewien na 99,9% z całym szacunkiem kolego ale widze e masz jakas obsesje na tym punkcie, w lodowce tez widzisz nick yahman? :lol: jakikolwiek system czy z reki czy automat byle by dal zarobic, ma ktos czy raczej kazdy doklada do tego intersu z nadzieja ze kiedys odrobi? A co do tej po...
autor: tomekfx
18 wrz 2019, 09:50
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

jakikolwiek system czy z reki czy automat byle by dal zarobic, ma ktos czy raczej kazdy doklada do tego intersu z nadzieja ze kiedys odrobi?
autor: tomekfx
18 wrz 2019, 08:30
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 18.09.2019
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 3466

Re: DayTrading: Środa 18.09.2019

czesc, ma ktos jakis system ktory sie sprawdza i pozwala zarabiac? czy wszytscy traca?
autor: tomekfx
17 wrz 2019, 23:42
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Wtorek 17.09.2019
Odpowiedzi: 165
Odsłony: 2844

Re: DayTrading: Wtorek 17.09.2019

Martin77 pisze:
17 wrz 2019, 23:35
Jakieś zakłady na jutro na 20.00?
dolar w dol
edek w gore
zloto w dol
indexy w gore