Znaleziono 160 wyników

autor: Forex-trader
21 paź 2019, 08:51
Forum: Początki na rynku Forex
Temat: Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców
Odpowiedzi: 6151
Odsłony: 449730

Re: Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Co do IC Markets - nie ma tam ochrony przed ujemnym saldem więc jedyną protekcją jest instynkt samozachowawczy inwestora... ;) ale szansa ze jakis australijski brok bedzie scigal kogos sadowanie zeby splacil debet jest bliska zeru :D zrobilem kiedys debet na danych u australijczyka i nikt nawet mai...
autor: Forex-trader
19 paź 2019, 11:23
Forum: Brokerzy Forex
Temat: XTB
Odpowiedzi: 2546
Odsłony: 544374

Re: XTB

no a z forex clubem masz jeszcze -10% mniej tak w sumie :564: a na cfd na indeksy w tickmillu nie ma swapu a spread na dax mniejszy i to fakt chociaz nieznacznie. czyli alinoe zadnej bzdury nie napisal. classica w tickmillu nawet nie patrz. nie znam nikogo kto by na tym gral. wszyscy na pro bo wlasn...
autor: Forex-trader
19 paź 2019, 11:19
Forum: Początki na rynku Forex
Temat: Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców
Odpowiedzi: 6151
Odsłony: 449730

Re: Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Próbowałem grać na pałe wedle zaleceń Rafała i uwierz że właśnie g..no zarobiłem :D a głupia kreska na wykresie niejednokrotnie pokazała mi moment wejścia zawężając SL do kilku pipsów. Nie mówię że źle mówi Rafał, póki zarabia znaczy że jego metoda jest dobra, ale to się rzadko sprawdza. z tego co ...
autor: Forex-trader
18 paź 2019, 10:55
Forum: Brokerzy Forex
Temat: XTB
Odpowiedzi: 2546
Odsłony: 544374

Re: XTB

tego nie wiem, ale cały czas jestem w XTB i mam nadzieję że nie upadną jako spolka notowana na gpw musza publikowac raporty kwartalne. monitoruj sobie... z tego co pamietam kara knf jeszcze nie jest zaplacona (bo patrz wyzej: nie ma prawomocnego wyroku) ale juz w zeszlym roku zostala wydzielona na ...
autor: Forex-trader
18 paź 2019, 10:46
Forum: Brokerzy Forex
Temat: XTB
Odpowiedzi: 2546
Odsłony: 544374

Re: XTB

od tego ze ktos na forum czy fejsie cos pisal jeszcze nigdy nikt nie padl :D poza tym PL to dla xtb mniej niz 1/3 calosci przychodow. prawda tez jest ze wyrok nie jest jeszcze prawomocny wiec te krzyki i roszczenia po prostu bez sensu. to bardziej reklama i budowanie PR osoby krzyczacej tak mi sie w...
autor: Forex-trader
29 wrz 2019, 14:26
Forum: Forex - dyskusje ogólne
Temat: Obniżenie maksymalnej dźwigni z 1:100 na 1:25
Odpowiedzi: 314
Odsłony: 32128

Re: Obniżenie maksymalnej dźwigni z 1:100 na 1:25

Taaa jasne.Łatwiej zostać profesjonalistą niż doświadczonym traderem. dla wiekszosci detalistow to raczej niezbyt profesjonalny to 2z3: 1- wymog aktywow (2 banki euro bodajze) 2- obrot 3- doswiadczenie w branzy min 2 lata bodajze dla doswiadczonego wystarczy 2z3: 1-kurs 50h -> tms i xtb juz maja go...
autor: Forex-trader
22 sie 2019, 15:09
Forum: Forex Journal
Temat: Od 1000zł Real
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 482055

Re: Od 1000zł Real

Ty możesz sobie otwierać gdzie chcesz, ale IC nie będzie mógł obsługiwać Cię przez Seszele czy Vanuatu na przykład... no ale na seszelach juz ma licencje od paru miesiecy wiec czemu nie. i gdzie zrodlo tego info? :) edit: jak to w zyciu najlepiej pytac u zrodla wiec napisalem do australijskich brok...
autor: Forex-trader
22 sie 2019, 14:51
Forum: Forex Journal
Temat: Od 1000zł Real
Odpowiedzi: 5486
Odsłony: 482055

Re: Od 1000zł Real

nieudacznik pisze:
22 sie 2019, 14:47
nawet nie będą mogli przerzucać swoich klientów do oddziału na Seszelach
ze lewar ogranicza to wiadomo bylo juz wczesniej ale jak niby australijski nadzor moze zakazac mi otworzyc konto gdzie indziej ? skad to info? 8)
autor: Forex-trader
20 sie 2019, 10:16
Forum: Brokerzy Forex
Temat: XTB
Odpowiedzi: 2546
Odsłony: 544374

Re: XTB

co to bravo girl? 'jak wytre sie w recznik chlopaka to moge zajsc w ciaze?' :D w bilansie xtb juz dawno kara jest uwzgledniona (nie zaplacili ale juz maja 'odlozone' w razie gdyby.. ). zobacz sobie raport kwaralny/ polroczny/ roczny sprzed roku wiec finansowo to juz bez znaczenia. no i to xtb sie od...
autor: Forex-trader
20 sie 2019, 08:25
Forum: Brokerzy Forex
Temat: XTB
Odpowiedzi: 2546
Odsłony: 544374

Re: XTB

kilku znajomych tez dostalo. podobno c.d. afery z knf i efekt odwolania sie od decyzji kary. ja jeszcze nie dostalem :twisted: