Znaleziono 2305 wyników

autor: navik
10 lip 2020, 20:26
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Piątek 10.07.2020
Odpowiedzi: 84
Odsłony: 51412

Re: DayTrading: Piątek 10.07.2020

no i wti oil wraca do wzrostów trochę się zdenerwowałem teraz już nie mam planu gdzie się podroczyć jak dalej inwestować na obecną chwile dax za wysoko wti za wysoko gbp nie wiem brak pomysłu eur/usd nie gram ale mi pomieszali mysle ze o wzrostach to dopiero bedzie mozna mówic jak wybija 41,06 . Te...
autor: navik
02 lip 2020, 21:15
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Czwartek 02.07.2020
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 42646

Re: DayTrading: Czwartek 02.07.2020

Jak bym miały tyle kasy co świeżak to bym wypłacił i dał sobie spokój ze spekułą lub zajął się jak normalny człowiek inwestycją w dywidendy... Pewnie wiekszość traderów chciałaby wyłacić taką kase , ale niestety brokerzy robią problemy z wypłatami ... za cholere nie chcą wypłacać z konta DEMO...Tak...
autor: navik
23 cze 2020, 15:39
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Wtorek 23.06.2020
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 27625

Re: DayTrading: Wtorek 23.06.2020

O wti mi chodzi. Tam pokazywałeś oRGRa ( chyba wczoraj) . I pytanie czy zasieg sie juz zrealizował? Jeżeli możesz napisać to będę wdzięczny wti z tego orgra to prawie 44 od linii szyi Ok . Bardzo dziękuje :564: O tego właśnie mi chodziło a nie mam jak sobie go teraz pomierzyć :roll: Uspokoiłeś moje...
autor: navik
23 cze 2020, 15:14
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Wtorek 23.06.2020
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 27625

Re: DayTrading: Wtorek 23.06.2020

O wti mi chodzi. Tam pokazywałeś oRGRa ( chyba wczoraj) . I pytanie czy zasieg sie juz zrealizował?
Jeżeli możesz napisać to będę wdzięczny
autor: navik
23 cze 2020, 15:05
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Wtorek 23.06.2020
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 27625

Re: DayTrading: Wtorek 23.06.2020

szuler pisze:
23 cze 2020, 14:50
wti
https://invst.ly/r7-bv
Szuler, a zasieg tego oRGRa do ilu Ci wychodzi ?
Pytam bo nie mam jak sobie tego pomierzyć teraz .
A w L jestem po pachy :):
Z góry dzieki za odp. :564:
autor: navik
17 cze 2020, 20:33
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 17.06.2020
Odpowiedzi: 111
Odsłony: 30191

Re: DayTrading: Środa 17.06.2020

Zgadza sie . Kierunek przewidziałeś bardzo dobrze, graty :564: Ja w poniedziałek wieszczylem spadki na sp . A oni wywinęli w druga stronę ...i to jak ! Przegapiłem większość ruchu bo w robocie byłem i nie było czasu pilnować świeczek w końcówce złapałem jakiś taki „ zasiłek dla bezrobotnych” ale moz...
autor: navik
17 cze 2020, 19:44
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 17.06.2020
Odpowiedzi: 111
Odsłony: 30191

Re: DayTrading: Środa 17.06.2020

Na sp potencjalny orgr (zaznaczony strzałkami ) , 3140 linia szyji , cofka do 3125 i ewentualne wybicie lub wybicie od razu strzałą w górę ... czas pokaże . Ps.wejście spóźnione rzecz jasna , ale nie zawsze sie uda wejść w samiusienkim dołeczku :p :lol: No i jakość kresek taka se ... :roll: :oops: T...
autor: navik
17 cze 2020, 11:07
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Środa 17.06.2020
Odpowiedzi: 111
Odsłony: 30191

Re: DayTrading: Środa 17.06.2020

Tak mi sie skojarzył jakoś dziwnie ten filmik z jednym z nas :lol: ....forexowych samurajów :564:
https://youtu.be/tvbyY7oMT2E
autor: navik
15 cze 2020, 18:22
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Poniedziałek 15.06.2020
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 44041

Re: DayTrading: Poniedziałek 15.06.2020

Widzę ze mnie ominęło sporo na sp dzis .
Nie doszli tam gdzie zakładałem i w pracy sie przeciągnęło dłużej niż był plan . No i jeszcze mandat za prędkość zapłaciłem 🤮
Sie mi tydzień zaczął po ch..u fest
autor: navik
15 cze 2020, 09:17
Forum: Forex - DayTrading
Temat: DayTrading: Poniedziałek 15.06.2020
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 44041

Re: DayTrading: Poniedziałek 15.06.2020

Dzis mam S z poziomu 2975 zabezpieczone na be+ Tp 2896 i ręce trzymam pod tyłkiem i nie patrzę na wykres za dużo. Miałem S z poziomu 2990 ale wymiękłem i zamknąłem. Na poziomie 2900 będę obserwował PA i jeżeli sie wyklaruje coś wzrostowego na h1 zobaczę jakie zasięgi wychodzą i poszukam wejścia z m5...