Re: Zakładanie konta na platformie Oanda

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera ?

Zdecydowanie polecam
95
33%
Poza paroma minusami są ok
92
32%
Przeciętny
60
21%
Mają wiele wad
16
5%
Stanowczo odradzam
28
10%
 
Liczba głosów: 291

Walek
Bywalec
Bywalec
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2012, 10:03

Nieprzeczytany post autor: Walek »

Jestem osoba bardzo początkująca i założyłem konto na oandzie (demo). Niestety kiedy otwieram rachunek w MT4 nie mogę wybrać żadnego serwera, mogę kliknąć dalej. Ale od 5 minut pisze proszę czekać. Coś zrobiłem źle?

kris77
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 62
Rejestracja: 16 maja 2006, 13:44

Nieprzeczytany post autor: kris77 »

adapi pisze: Na platformie Oanda nie możesz mieć otwartych pozycji przeciwstawnych.
Pozycję przeciwstawną na platformie OA można otworzyć na subkoncie. W prosty sposób otwierasz subkonto i przelewasz część kasy z konta głównego. Nie wiem jednak czy to tak samo działa na rachunku z platformą MT4.
Pzdr
Criss

Awatar użytkownika
mike_05
Maniak
Maniak
Posty: 1668
Rejestracja: 02 wrz 2010, 11:55

Nieprzeczytany post autor: mike_05 »

Pierwsza platforma mt4,która nie przenosi oryginalnych comments do pozycji. Tak ma być tutaj? Odpalając EA, często comment jest składnikiem kontrolowania pozycji.

rdx130
Bywalec
Bywalec
Posty: 14
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:45

Nieprzeczytany post autor: rdx130 »

Jakie są koszty na Oandzie bo nie mogę znaleźć tego na stronce ich?

kris77
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 62
Rejestracja: 16 maja 2006, 13:44

Nieprzeczytany post autor: kris77 »

rdx130 pisze:Jakie są koszty na Oandzie bo nie mogę znaleźć tego na stronce ich?
Np. tu zobacz spready: http://fxtrade.oanda.co.uk/why/spreads/live

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9994
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Włamania na konta Oandy?
http://online.wsj.com/article/BT-CO-201 ... 02851.html