Jacek Wiśniowski kurs 1 mln

Forum, na którym można do woli dyskutować nie tylko na tematy związane z Forexem.
nawijka166
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 1
Rejestracja: 10 sie 2018, 11:25

Re: Jacek Wiśniowski kurs 1 mln

Nieprzeczytany post autor: nawijka166 »

Podłączam się do pytania. Chcę nauczyć się zarabiać na allegro, myśle o tym kursie za 600zł, jest sens w to inwestować? Spodziewam się jaka będzie odpowiedź, więc proszę o jakieś przykładowe kursy alternatywne. W tej kwestii akurat jestem jeszcze zielona.

lifehause00
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 4
Rejestracja: 16 cze 2018, 22:03

Re: Jacek Wiśniowski kurs 1 mln

Nieprzeczytany post autor: lifehause00 »

Przeczytaj sobie kilka stron na samym początku, a później się zastanów jeszcze raz, czy chcesz zadać to pytanie... Wpisz sobie zarabianie na allegro, zanajdziesz tam lepsze poradniki za frajer! oto właśnie chodzi dziewczyno!

Grymus
Gaduła
Gaduła
Posty: 103
Rejestracja: 26 sty 2017, 01:08

Re: Jacek Wiśniowski kurs 1 mln

Nieprzeczytany post autor: Grymus »

Jacek usunął z kanału ten kompromitujący filmik o nieruchomosciach w Hiszpanii .


A tu jakiś koleś odpowiedz nagrał o tym :
https://m.youtube.com/watch?v=pkTy8Ki4o-s

KAZIKGAZIK
Gaduła
Gaduła
Posty: 196
Rejestracja: 17 sty 2017, 20:08

Re: Jacek Wiśniowski kurs 1 mln

Nieprzeczytany post autor: KAZIKGAZIK »

ha ha ha

Co to za biznesman!!!

Co to za autorytet? HAHAHAH

Jacek Wiele podobnych bzdur ma za uszami i goli ostro frajerów!!!!!

Grymus
Gaduła
Gaduła
Posty: 103
Rejestracja: 26 sty 2017, 01:08

Re: Jacek Wiśniowski kurs 1 mln

Nieprzeczytany post autor: Grymus »

- Zostałem lauratem Ogólnopolski Konkurs Multimedialny „Przeżyłem, widziałem, Tobie opowiem, a Ty przekaż innym”.
- Występowałem na prestiżowym turnieju Koszykówki Junior NBA Clinic w Warszawie
- Jestem Vicemistrzem Polski w Biegach na orientacje w 2016 roku - Ostróda.
- Jestem UltraMaratończykiem
nie ma to żadnego znaczenia serio :P jeśli chodzi o rozwój / biznes