Ichimoku

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
irmentruda
Maniak
Maniak
Posty: 1607
Rejestracja: 21 sie 2014, 08:51

Re: Ichimoku

Nieprzeczytany post autor: irmentruda »

keram100 pisze: Dzięki za sugestie. Jestem dopiero początkujący, staram się odnaleźć swoją drogę. Próbuje zrobić dobre wejście i wyjście:) ale piramidować też próbuje. Mam jedynie kłopot z tym jak określić SL kolejnych otwieranych pozycji. Czy ma być tam gdzie SL pierwszego wejścia? Czy proporcjonalnie do TP? Czy też w miarę techniczny? Z tym mam kłopot.
To jest jedna z mozliwosci, ja tak mam ustawionego automata na brejkauty, ze SL jest wspolny dla wszystkich pozycji. Juz nie pamietam, czy probowalem innej mozliwosci w testach.
Czy to jest dobre podejscie? Mysle, ze tak. Zasada jest taka, ze jak sygnal jest fejkiem to powinien wywalic sie na pierwszej pozycji. Ale jest tez scisle okreslony TP i kolejne pozycje rozlozone sa w regularnych odstepach do TP. Czyli ostatnia pozycja moze byc 10 pipsow od TP a w ch... daleko od SL.

Awatar użytkownika
bluefeather
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 1
Rejestracja: 05 mar 2017, 15:43

Re: Ichimoku

Nieprzeczytany post autor: bluefeather »

Gra/patrzy tu ktoś na Ichimoku ustawieniami 8-17-26? Wątek trochę zszedł na roboty, żyje tu ktoś? :lol:

irmentruda
Maniak
Maniak
Posty: 1607
Rejestracja: 21 sie 2014, 08:51

Re: Ichimoku

Nieprzeczytany post autor: irmentruda »

zyje i oddycha. Problem w tym, ze ja juz sam nie wiem jak handlowac, raz ichi 9 26 52 a raz 8 17 26 a za chwile chce czyste PA, pierdo... mi się to równo.

keram100
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 24
Rejestracja: 28 lis 2016, 21:31

Re: Ichimoku

Nieprzeczytany post autor: keram100 »

bluefeather pisze:Gra/patrzy tu ktoś na Ichimoku ustawieniami 8-17-26? Wątek trochę zszedł na roboty, żyje tu ktoś? :lol:
Zyje zyje:) jest nas dwoch ostatnio:)