Otrzymałem wyjaśnienie , że przyczyną techniczną były zmiany zrobione przez Mastercard w sposobie wypłat na kartę i wypłata utknęła gdzieś między FXOPEN UK , procesorem kartowy a Mastercardem.
FXOPEN UK zgodzili się ze mną , że czas oczekiwania na ostateczne wyjaśnienie jest już bardzo długi i nie ma sensu przenosić tych wszystkich niedogodności jedynie na klienta i lepiej polubownie zakończyć sprawę bez pomocy FCA i mediów społecznościowych.
Dzisiaj otrzymałem całą zaległą kwotę przelewem bankowym. Nie policzyli kosztów przelewu , to miłe - normalnie około 20 Euro.
Poza tym , mam nadzieję jednorazowym i niezamierzonym incydencie , obiektywnie trzeba stwierdzić , że ogólnie jestem zadowolony z brokera FXOPEN UK.
Poprzednie wypłaty na kartę ( w maju 2020 ) przychodziły szybko , na platformie nie zauważyłem problemów.
Dziękuję kolegom z forum za dobre rady.
Życzę jak największych wypłat i zawsze na czas.