Forex a podatki..

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9995
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Forex a podatki..

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Janek Trader pisze:
26 kwie 2023, 12:47

Intuicja mi podpowiada żeby wpisać w rubrykę "inne przychody" pola 23 i 22 ?
Tak, pola 22 i 23.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Akroux
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 12 mar 2024, 13:27

Re: Forex a podatki..

Nieprzeczytany post autor: Akroux »

Potrzebuje pomocy, ponieważ jestem zielony w podatkach. Gram na giełdzie za pieniądze brokera(tzw proptrading). Przyznam szczerze, że udało mi się już trochę zarobić, ale jeszcze niczego nie wypłaciłem, ponieważ do końca nie wiem jak to jest z podatkami. Czy mogę to na spokojnie wypłacić? Jak przede wszystkim się za takie coś rozliczać? Czy warto założyć do tego JDG? Jeśli tak, to jaką formę opodatkowania wybrać? Prosiłbym o wytłumaczenie krok po kroku, jak do przedszkolaka.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9995
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Forex a podatki..

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Akroux pisze:
12 mar 2024, 22:36
Potrzebuje pomocy, ponieważ jestem zielony w podatkach. Gram na giełdzie za pieniądze brokera(tzw proptrading). Przyznam szczerze, że udało mi się już trochę zarobić, ale jeszcze niczego nie wypłaciłem, ponieważ do końca nie wiem jak to jest z podatkami. Czy mogę to na spokojnie wypłacić? Jak przede wszystkim się za takie coś rozliczać? Czy warto założyć do tego JDG? Jeśli tak, to jaką formę opodatkowania wybrać? Prosiłbym o wytłumaczenie krok po kroku, jak do przedszkolaka.
Cześć,