Elektronicki mordulec pipsów na FX - trading i przmyślenia

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
e.mordulec.fx
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 23
Rejestracja: 22 kwie 2019, 21:21

Elektronicki mordulec pipsów na FX - trading i przmyślenia

Nieprzeczytany post autor: e.mordulec.fx »

Witam

Jestem na rynku forex niby od dawna, ale postanowiłem dopiero teraz cos popisać.

Gram na rynkach od kilkunastu lat, z różnymi okresami przerwy. Prowadzę swój biznes(y) w innych branżach, ale czasem jak więcej czasu i wróci fun forexem to znów trejding, jednak jest to wciągająca walka, zagadka, wojna.

Ostatnio popatrzyłem na grupy na FB i stwierdziłem, że masakra. Bałagan. Zero wiedzy, zero kompetencji. Jeszcze raz bałagan informacyjny. Kłótnie. Głupota.

Nie rozumiem, dlaczego takie forum, gdzie jest mega kopalnia wiedzy, gdzie tematy są poukładane, gdzie można coś znaleźć tak podupada. Może jestem starej daty i bałagan na FB juz nie dla mnie... :)

W moim dzienniku będę opisywał przemyślenia o forexie czy innych rynkach.
Podłącze też oczywiście mój trading z MyFxBook.
Obrazek

Nendo

Re: Elektronicki mordulec pipsów na FX - trading i przmyślen

Nieprzeczytany post autor: Nendo »

Czekam z niecierpliwością na ciąg dlaszy ...
co do twojego intro ... ilość kłóci się z jakością, to prawda znana od początków ludzkości.
Większość ludzi nie grzeszy mądrością, większość ludzi jest leniwa (mam na myśli że robi wyłącznie to co absolutnie musi i nic więcej), większość czeka na free lunch ...
Czekam więc na mój free lunch ... :wink:

Awatar użytkownika
Mustafa
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 769
Rejestracja: 20 lip 2010, 10:54

Re: Elektronicki mordulec pipsów na FX - trading i przmyślen

Nieprzeczytany post autor: Mustafa »