DayTrading: Środa 23.11.2022

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Online
setka
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2022, 21:51

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: setka »

Już tylko miesiace was dziela od likwidacji dolarow euro zlotych, frankow... a wy dalej w amoku zbieracie dudki... zrownacie sie niebawem, z tymi co dudtkow ni majo... i podobno bedziecie szczesliwi........ bax lepiej kupuj zloto a nie dolary.

Online
baxik
Maniak
Maniak
Posty: 2530
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: baxik »

setka pisze:
23 lis 2022, 09:21
Już tylko miesiace was dziela od likwidacji dolarow euro zlotych, frankow... a wy dalej w amoku zbieracie dudki... zrownacie sie niebawem, z tymi co dudtkow ni majo... i podobno bedziecie szczesliwi........ bax lepiej kupuj zloto a nie dolary.
ja ostatnio zloto kupowalem wtedy gdy nasz nbp kupil chyba tone lub kilka a to bylo w 2018 roku :P
popatrz jaki wtedy był kurs :p
mi płaca tylko dolarami :P a dolary ja kupie jak wypelnia luke / klina/ czyli gdzies nizej 4,3 teraz wole złotowki bo dolce wyraznie wyzej 5 mam sprzedane chyba po 5,15 srednio
masz tu cene dolca na zakupy na dluzej
na to trzeba jeszcze troche czasu :idea: :idea: :idea:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Online
baxik
Maniak
Maniak
Posty: 2530
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: baxik »

edek
tylko 2eski gr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Online
baxik
Maniak
Maniak
Posty: 2530
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: baxik »

ropa na dluzej
poz zamkniete dzis
https://foto-hosting.pl/img/a8/a8/e3/a8 ... 8967d0.png
nara
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

navik
Maniak
Maniak
Posty: 3900
Rejestracja: 15 sty 2013, 09:46

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: navik »

Co to sie porobiło na wti ? W górę miało sobie wędrować , psia mac .
Idziemy na 77.50 czy nizej ?
77.87 ponowię L ( chyba)
....
XAB do tablicy :569: coś tam nawymyślał z tymi longami? :lol:
Potrzebna pomoc dla Oliwki. Pomożecie? https://dzieciom.pl/podopieczni/39214
Obym dożył takich czasów, że Goldmany będą w popłoch wpadać jak się dowiedzą, że platformę odpalam ...

Online
setka
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2022, 21:51

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: setka »

$ 4.3 - ładnie się składa, obyscie sie na takich vizjach nie przejechali, za duzy optymizm sieja. Jeszcze w tym roku bedzie niespodzianka.

ceofx
Gaduła
Gaduła
Posty: 156
Rejestracja: 16 maja 2014, 19:38

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: ceofx »

baxik pisze:
23 lis 2022, 09:29
setka pisze:
23 lis 2022, 09:21
Już tylko miesiace was dziela od likwidacji dolarow euro zlotych, frankow... a wy dalej w amoku zbieracie dudki... zrownacie sie niebawem, z tymi co dudtkow ni majo... i podobno bedziecie szczesliwi........ bax lepiej kupuj zloto a nie dolary.
ja ostatnio zloto kupowalem wtedy gdy nasz nbp kupil chyba tone lub kilka a to bylo w 2018 roku :P
popatrz jaki wtedy był kurs :p
mi płaca tylko dolarami :P a dolary ja kupie jak wypelnia luke / klina/ czyli gdzies nizej 4,3 teraz wole złotowki bo dolce wyraznie wyzej 5 mam sprzedane chyba po 5,15 srednio
masz tu cene dolca na zakupy na dluzej
na to trzeba jeszcze troche czasu :idea: :idea: :idea:
Po 5,15 powiadasz? mitoman :lol:

Online
JohnyEnglisz
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 549
Rejestracja: 31 sty 2018, 14:27

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: JohnyEnglisz »

setka pisze:
23 lis 2022, 13:37
$ 4.3 - ładnie się składa, obyscie sie na takich vizjach nie przejechali, za duzy optymizm sieja. Jeszcze w tym roku bedzie niespodzianka.
Moze cos wiecej opowiesz o tym?? :564:

Online
JohnyEnglisz
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 549
Rejestracja: 31 sty 2018, 14:27

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: JohnyEnglisz »

baxik pisze:
23 lis 2022, 09:29
setka pisze:
23 lis 2022, 09:21
Już tylko miesiace was dziela od likwidacji dolarow euro zlotych, frankow... a wy dalej w amoku zbieracie dudki... zrownacie sie niebawem, z tymi co dudtkow ni majo... i podobno bedziecie szczesliwi........ bax lepiej kupuj zloto a nie dolary.
ja ostatnio zloto kupowalem wtedy gdy nasz nbp kupil chyba tone lub kilka a to bylo w 2018 roku :P
popatrz jaki wtedy był kurs :p
mi płaca tylko dolarami :P a dolary ja kupie jak wypelnia luke / klina/ czyli gdzies nizej 4,3 teraz wole złotowki bo dolce wyraznie wyzej 5 mam sprzedane chyba po 5,15 srednio
masz tu cene dolca na zakupy na dluzej
na to trzeba jeszcze troche czasu :idea: :idea: :idea:
Na ktorym demo byl $ po 5.15?? :564:

Online
baxik
Maniak
Maniak
Posty: 2530
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Środa 23.11.2022

Nieprzeczytany post autor: baxik »

no ok przekłamanie mialo byc 5,015 srednia
przynajmniej masz zajęcie bo inaczej nic bys nie napisał he hwe
przynajmniej a to mozna sprawdzic ze ja wyraznie sugerowalem ze kurs 4,85 a 5,0 zeta tto tylko sprzxedaj i nie wymyslalem 5,50

Zablokowany