DayTrading: Piątek 29.05.2020

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Awatar użytkownika
Kermit
Maniak
Maniak
Posty: 5317
Rejestracja: 11 cze 2017, 14:48

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: Kermit »

l||l||l|| pisze:
29 maja 2020, 16:24
A kto się zalicza do tej starej gwardii i co się z nimi stało? Już tak się dorobili czy też ostatni wers wiersza ich dopadł?
wejdz w archiwum lat powiedzmy 2010 (nawet wczesniej) 2014 to zobaczysz jak forum wygladalo i kogo obecnie nie ma... a co sie stalo? to juz nie do mnie pytanie
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Zibi 68
Gaduła
Gaduła
Posty: 227
Rejestracja: 27 mar 2014, 20:27

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: Zibi 68 »

Kawka do obserwacji :D :D
Zamieszczane przeze mnie wykresy pokazują moje subiektywne spojrzenie na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

rookie1
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 27
Rejestracja: 15 maja 2020, 13:39

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: rookie1 »

wrongWay pisze:
29 maja 2020, 16:33
To były czasy kiedy na innych portalach mówiono o Mapetach z Nawi :564:
Wtedy to był chyba większy cyrk niż teraz. Jak się czyta dzienniki właśnie z okresu na przykład 2013 to wtedy każdy był zarobiony :lol:

Apek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 87
Rejestracja: 12 maja 2020, 15:16

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: Apek »

:lol: a bananek dokąd to się wybiera? Ską go! :mrgreen:

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 14556
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: XAB »

Kermit pisze:
29 maja 2020, 16:42
XAB pisze:
29 maja 2020, 16:06
ale ja juz watpie cudow juz nie bedzie
przy zamykaniu swieczek miesiecznych juz cuda takie widzialem w ostatnich kilku godzinach handlu ze uwazałbym...
wiesz oczekujace wlaczone zostawiam
a pisalem mi by pasowalo by jeszcze wywalili raz kozla na choc 11800
to bym sie upewnil ze to tylko byl szacher macher i teraz tylko w doł
a tak to bede glowkowal jeszcze kiedy tam beda chcieli wrocic za duza moca jak na mnie jade na tym daxie teraz by mnie wydymali dlatego slki na 900 stoja tez pelne zabezpieczenie bo nie pilnuje kompa ja pozycjonuje juz pisalrem u naszych brokow wiec 1do 20 a nie jak tu czytam 1 do 100 czy 200 wiec i depo musze spore ladowac do zabezpieczenie/ a jest hossa na razie nie u mnich a u mnie bo 14 procent DEPO gdybym wszystko zgasil TERAZ to mi kreci a na glownym 3,5 bo tam tylko rownam szereg wiec jak na tydzien to bajka albo i dwie bajki
Ostatnio zmieniony 29 maja 2020, 16:58 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

krab29
Maniak
Maniak
Posty: 2142
Rejestracja: 22 cze 2011, 19:56

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: krab29 »

Kermit pisze:
29 maja 2020, 15:51
Krab29 - bedzie dobrze IMO. Jak mawial kiedyś nieobecny juz na tym forum klasyk "całe depo w S i nic sie nie bój" :)
Kermit - mówisz i masz. Całe depo w S. Jedziemy. :D
Jakby kogoś interesowało: https://www.youtube.com/watch?v=EaFQ78-LEKY
Kermit - przeczytałem wierszyk. Fajna poezja. Chciałbyś trafić do takiego działu "perełki navigatora"?
Podejmowanie decyzji inwestycyjnych na podstawie mojej subiektywnej oceny rynku , odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.
Osoby, którym nie podoba się moja metoda tradingowa informuję, że wiem jak się korzysta z funkcji zasil rachunek!

Awatar użytkownika
Kermit
Maniak
Maniak
Posty: 5317
Rejestracja: 11 cze 2017, 14:48

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: Kermit »

krab to nie moj wierszyk... ja go tylko przypomnialem ;)



edit:
można już chyba spokojnie zacytowac Merlina "index dolara rządzi edkiem" :564:
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
l||l||l||
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 69
Rejestracja: 14 lip 2019, 21:38

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: l||l||l|| »

Kermit pisze:
29 maja 2020, 16:45
l||l||l|| pisze:
29 maja 2020, 16:24
A kto się zalicza do tej starej gwardii i co się z nimi stało? Już tak się dorobili czy też ostatni wers wiersza ich dopadł?
wejdz w archiwum lat powiedzmy 2010 (nawet wczesniej) 2014 to zobaczysz jak forum wygladalo i kogo obecnie nie ma... a co sie stalo? to juz nie do mnie pytanie
Miałem na myśli kogo ty za taką starą gwardię uważasz. Wiem że swego czasu Asmodeus prowadził jeden z lepszych journali w historii.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
Czuguri
Gaduła
Gaduła
Posty: 300
Rejestracja: 17 mar 2020, 17:54

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: Czuguri »

Zibi 68 pisze:
29 maja 2020, 16:46
Kawka do obserwacji :D :D
szoruje po dnie
uczę się

navik
Maniak
Maniak
Posty: 2591
Rejestracja: 15 sty 2013, 09:46

Re: DayTrading: Piątek 29.05.2020

Nieprzeczytany post autor: navik »

na wti H1 to jakby filizanka sie rysowała :idea:
Obym dożył takich czasów, że Goldmany będą w popłoch wpadać jak się dowiedzą, że platformę odpalam ...

Zablokowany