DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Awatar użytkownika
ninjaproject
Maniak
Maniak
Posty: 2630
Rejestracja: 30 lip 2019, 13:15

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: ninjaproject »

Jest takie powiedzenie:
"Możesz konia doprowadzić do wody, ale nie możesz go zmusić, żeby pił."
Trejder, Mentor/trener, aka. Dadas, fx-technik, obecnie ninjaproject.
Programuję wskaźniki i EA do MetaTrader 4.

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 15224
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

Forex Gump pisze:
10 cze 2021, 19:14
Xab Ska na ropie wytrzymala?
ja mam ski na ropie :P
pytasz z ciekawosci czy martwisz sie o moje ski
spokojnie to dopiero rozgrzewka 1dna ske dolozylem i pukam tez dt :568:
burza sie zacznie jak mi sie z 8-10 esek uzbiera bo wtedy bede musiał pomyslec /albo wiecej/
na razie straty ja nie widzę 8)
ale dopoki z/s wszystkich pozycji na plusie to zmartwien nie ma
https://zapodaj.net/ac7da7e34892d.jpg.html
i dobrze by byloo gdyby tak w okolice 71 podeszli jeszcze :P / łatwiej im będzie leciec w dół
bo takie podejscia ze 50 pipow w gore a 30 w dol to oni moga i do 72 sobie robic bo ja to obrabie na luziku
Ostatnio zmieniony 10 cze 2021, 21:10 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
Qsus
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 75
Rejestracja: 25 paź 2020, 16:02

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: Qsus »

Wrocil dadas i znowu zaczal ten swoj belkot marketingowy na forum...
Dadas mozesz stad isc gdzie indziej? Nie potrzeba twojego dswshitu. Nie mozesz sobie zrobic dluzszej przerwy od forum tak z 15 lat najlepiej? A bylo tak fajnie na forum to nie, musial wrocic i znowu ten sam belkot nawiedzonego czlowieka.

N T
Gaduła
Gaduła
Posty: 146
Rejestracja: 26 sie 2020, 19:42

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: N T »

U mnie sygnał z Daily wychodzi w okolicach 15100 - 15200 na Daxie. Pod warunkiem że wyżej już nie pójdą ale że rozwalili sygnał Spadkowy na Daily to zakładam dalszą pompę w okolice 16200 zwłaszcza że mamy dopiero 10Ty. Zobaczcie sobie dzisiejsze świece Daily na Nasdaqu i SP500. Ciut większa korekta może być z perspektywy H4 ale nie jutro. Piątkowy dojazd wskazany i lekka zawrotka pod koniec sesji. Granie shortów na Indeksach to zło. Serio odradzam ;) Statystycznie cała masa sygnałów działa grając wzrosty a cała masa sygnalów nie działa - grając shorty ;) Pokusa szybkich zysków jest fajna ale mało kto wyłapuje pełny ruch a w większości wpierw jednak zaliczają Margina. 200 lat historii i tyle. Pozycja Long - SL (w razie łubudu) i TP i tak w kółko. Wystarczy policzyć ile było świec wzrostowych a ile spadkowych na poszczególnych interwałach. Odpowiedź jest jedna - tylko long a łubudu trzeba wliczyć w koszty i grać konsekwentnie dalej UP gdy jest sygnał. Z resztą niech każdy gra jak chce :) To w końcu konkurencyjny sport ;)

doktorek
Maniak
Maniak
Posty: 3065
Rejestracja: 25 lut 2014, 19:13

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: doktorek »

N T pisze:
10 cze 2021, 21:12
U mnie sygnał z Daily wychodzi w okolicach 15100 - 15200 na Daxie. Pod warunkiem że wyżej już nie pójdą ale że rozwalili sygnał Spadkowy na Daily to zakładam dalszą pompę w okolice 16200 zwłaszcza że mamy dopiero 10Ty. Zobaczcie sobie dzisiejsze świece Daily na Nasdaqu i SP500. Ciut większa korekta może być z perspektywy H4 ale nie jutro. Piątkowy dojazd wskazany i lekka zawrotka pod koniec sesji. Granie shortów na Indeksach to zło. Serio odradzam ;) Statystycznie cała masa sygnałów działa grając wzrosty a cała masa sygnalów nie działa - grając shorty ;) Pokusa szybkich zysków jest fajna ale mało kto wyłapuje pełny ruch a w większości wpierw jednak zaliczają Margina. 200 lat historii i tyle. Pozycja Long - SL (w razie łubudu) i TP i tak w kółko. Wystarczy policzyć ile było świec wzrostowych a ile spadkowych na poszczególnych interwałach. Odpowiedź jest jedna - tylko long a łubudu trzeba wliczyć w koszty i grać konsekwentnie dalej UP gdy jest sygnał. Z resztą niech każdy gra jak chce :) To w końcu konkurencyjny sport ;)
A moze indywidualny :564:

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 15224
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

NT
nie da sie inaczej
zawsze wg mnie w pozycjonowaniu i budowaniu np esek trzeba brac pod uwagę straty
wazne by byly mniejsze niz 20procent zyskow
zas jesli na dt umiesz wejsc bez strat to wtedy wychodzi super wejscie i tyle
zawsze to bede tu powtarzal ze najbezpieczniej jest nie dosc ze dzielic wielkosc pozycji ale i rozciagac wejscie w ten sposob latwiej jest by cofka poszla do twojej sredniej
Ostatnio zmieniony 10 cze 2021, 21:25 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
ninjaproject
Maniak
Maniak
Posty: 2630
Rejestracja: 30 lip 2019, 13:15

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: ninjaproject »

N T pisze:
10 cze 2021, 21:12
U mnie sygnał z Daily wychodzi w okolicach 15100 - 15200 na Daxie. Pod warunkiem że wyżej już nie pójdą ale że rozwalili sygnał Spadkowy na Daily to zakładam dalszą pompę w okolice 16200 zwłaszcza że mamy dopiero 10Ty. Zobaczcie sobie dzisiejsze świece Daily na Nasdaqu i SP500. Ciut większa korekta może być z perspektywy H4 ale nie jutro. Piątkowy dojazd wskazany i lekka zawrotka pod koniec sesji. Granie shortów na Indeksach to zło. Serio odradzam ;) Statystycznie cała masa sygnałów działa grając wzrosty a cała masa sygnalów nie działa - grając shorty ;) Pokusa szybkich zysków jest fajna ale mało kto wyłapuje pełny ruch a w większości wpierw jednak zaliczają Margina. 200 lat historii i tyle. Pozycja Long - SL (w razie łubudu) i TP i tak w kółko. Wystarczy policzyć ile było świec wzrostowych a ile spadkowych na poszczególnych interwałach. Odpowiedź jest jedna - tylko long a łubudu trzeba wliczyć w koszty i grać konsekwentnie dalej UP gdy jest sygnał. Z resztą niech każdy gra jak chce :) To w końcu konkurencyjny sport ;)
Że trend ogólny jest byczy na DAX30, to się zgadzam.
Natomiast, korekta do poziomu retestu wsparcia warta co najmniej 200 pips (20 000pkt MT4 DAX, punkt = 0,01), jest całkiem niezłym kąskiem, nie tylko dla daytradera.
Trejder, Mentor/trener, aka. Dadas, fx-technik, obecnie ninjaproject.
Programuję wskaźniki i EA do MetaTrader 4.

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 15224
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

ja bardzo watpię by dax tym obrotem wyszedł nawet nad 16k
szczyt w tym mcu ja zakladam ze juz był :P
Ostatnio zmieniony 10 cze 2021, 21:29 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Forex Gump
Bywalec
Bywalec
Posty: 12
Rejestracja: 18 wrz 2020, 09:00

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: Forex Gump »

N T pisze:
10 cze 2021, 21:12
U mnie sygnał z Daily wychodzi w okolicach 15100 - 15200 na Daxie. Pod warunkiem że wyżej już nie pójdą ale że rozwalili sygnał Spadkowy na Daily to zakładam dalszą pompę w okolice 16200 zwłaszcza że mamy dopiero 10Ty. Zobaczcie sobie dzisiejsze świece Daily na Nasdaqu i SP500. Ciut większa korekta może być z perspektywy H4 ale nie jutro. Piątkowy dojazd wskazany i lekka zawrotka pod koniec sesji. Granie shortów na Indeksach to zło. Serio odradzam ;) Statystycznie cała masa sygnałów działa grając wzrosty a cała masa sygnalów nie działa - grając shorty ;) Pokusa szybkich zysków jest fajna ale mało kto wyłapuje pełny ruch a w większości wpierw jednak zaliczają Margina. 200 lat historii i tyle. Pozycja Long - SL (w razie łubudu) i TP i tak w kółko. Wystarczy policzyć ile było świec wzrostowych a ile spadkowych na poszczególnych interwałach. Odpowiedź jest jedna - tylko long a łubudu trzeba wliczyć w koszty i grać konsekwentnie dalej UP gdy jest sygnał. Z resztą niech każdy gra jak chce :) To w końcu konkurencyjny sport ;)
NT mowiles ze byles pro traderem to powiedz czy w firmach traderzy biora duzo koksu i czy po odejsciu udalo ci sie przestac

N T
Gaduła
Gaduła
Posty: 146
Rejestracja: 26 sie 2020, 19:42

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: N T »

Forex Gump pisze:
10 cze 2021, 21:28
N T pisze:
10 cze 2021, 21:12
U mnie sygnał z Daily wychodzi w okolicach 15100 - 15200 na Daxie. Pod warunkiem że wyżej już nie pójdą ale że rozwalili sygnał Spadkowy na Daily to zakładam dalszą pompę w okolice 16200 zwłaszcza że mamy dopiero 10Ty. Zobaczcie sobie dzisiejsze świece Daily na Nasdaqu i SP500. Ciut większa korekta może być z perspektywy H4 ale nie jutro. Piątkowy dojazd wskazany i lekka zawrotka pod koniec sesji. Granie shortów na Indeksach to zło. Serio odradzam ;) Statystycznie cała masa sygnałów działa grając wzrosty a cała masa sygnalów nie działa - grając shorty ;) Pokusa szybkich zysków jest fajna ale mało kto wyłapuje pełny ruch a w większości wpierw jednak zaliczają Margina. 200 lat historii i tyle. Pozycja Long - SL (w razie łubudu) i TP i tak w kółko. Wystarczy policzyć ile było świec wzrostowych a ile spadkowych na poszczególnych interwałach. Odpowiedź jest jedna - tylko long a łubudu trzeba wliczyć w koszty i grać konsekwentnie dalej UP gdy jest sygnał. Z resztą niech każdy gra jak chce :) To w końcu konkurencyjny sport ;)
NT mowiles ze byles pro traderem to powiedz czy w firmach traderzy biora duzo koksu i czy po odejsciu udalo ci sie przestac
:lol: Nie, ale większość waliła miętę i melisę z kubka kilka razy dziennie na nerwy. I generalnie zielona Herbata uspokaja. Polecam :lol: Ewentualnie od czasu do czasu leciała w powietrze jakaś klawiatura na payrollach.... Za dużo Wilka z Wall Street kolego ;) Może jakaś Ajałaska albo CBD? Chociaż to drugie lipa bo bez THC nie ma już tej magii ;) Lubię forum nawigatora bo zawsze jest wesoło wśród zwycięzców :)

Zablokowany