DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 15224
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

nt
mnie sie bardzo podoba jak ja mam np ske na dax z 15600 a rynek jest 14 k
i spekuła kombinuje czy dosc czy moze 13k
w maju tylko dax nie spadl / spadl malo a zerknij ile nasdaq polecial to ci sie oczy zaswiecą :P
z gory jedzie sie juz tu pisalem nie raz ze szczytu to bardzo bezpiecznie bo ile mozesz stracic 100pip no ok 200
a spadac ile moga :idea: 1000 a co jak spadna 3k

najbardziej cudaczna to jest sytuacja na us30
bo byl wyzej 15k a nawet dzis nie jest 14k i takie sa cuda tu jednak ssssssss byly wyraznie lepsze
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

N T
Gaduła
Gaduła
Posty: 146
Rejestracja: 26 sie 2020, 19:42

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: N T »

XAB pisze:
10 cze 2021, 18:11
nt
mnie sie bardzo podoba jak ja mam np ske na dax z 15600 a rynek jest 14 k
i spekuła kombinuje czy dosc czy moze 13k
w maju tylko dax nie spadl / spadl malo a zerknij ile nasdaq polecial to ci sie oczy zaswiecą :P
Bo widzisz... sytuacja wygląda tak że Amerykańce lecieli od lat do góry a tymczasem Dax 3 lata był w konsoli więc gdy już wywalił po mocnym dodruku (pozostałe państwa zaczeły drukować mocniej jak USA od dawna chociaż teraz Ci przeszli samych siebie. Nawet Polska zaczęła drukować czego nie robiła wcześniej. ) to jest obecnie rakieta. To że tu nie pisałem nie znaczy że nie jestem w temacie. Obserwuję wszystkie topowe indeksy od wielu lat i połowę popularnych par walutowych jak i większość akcji z naszych głównych indeksów. Ta korekta na Nasdaqu nie była niczym wyjątkowym zważywszy na to ile Nasdaq w ostatnim okresie wystrzelił a przyczyna jest głównie jedna - rynek e-commerce. Większość firm technologicznych dzięki temu sztucznemu kryzysowi zwiększyła dochody o średnio 20-30% rocznie a są to topowi giganci na których stoi obecnie ten świat. Natomiast DAX to zlepek wszystkiego podobnie jak SP500 więc pewnie też zauważyłeś że Nasdaq rusza się średnio 3 razy mocniej od SP500.

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 15224
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

dlatego bardzo lubie grac nasdaq bo on najbardziej ma szanse zwalic sie na 11xxx-k i w sumie wtedy by dorownal reszcie a z daxem juz gorzej a sp500 to cudak
i teraz niebezpieczny jest us 30 do gry na spadek
a elki tez wiadomo ale nimi pod koniec mca sie zainteresuje :D
pierwsze bąkniecie fedu o stopach procent lub o mniejszym Qe i zwala jak w banku
tak samo bardzo mozliwa jest ostra zwala na ropie
ida od 10 dolarow do 70 4 raz wyszli nad 70
plota ze bedzie 80-90 ale zwala jakpojdzie to w dol duzo miejsca :568:

rope mam i juz mi sie podobaja skiiiiiiii
https://zapodaj.net/fa25fa37b9136.jpg.html
Ostatnio zmieniony 10 cze 2021, 18:37 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

dadas_fx
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 09 cze 2021, 21:46

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: dadas_fx »

Inflacja w USA 5% Rentownosci obligacji rosna dolar pomimo wachan nieco umocnil sie.

belon
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1242
Rejestracja: 27 cze 2010, 13:44

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: belon »

AudUsd
==========
AUDUSDH4 czw II.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

belon
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1242
Rejestracja: 27 cze 2010, 13:44

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: belon »

GOLD
========
GOLDH4 czw.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Rocco
Bywalec
Bywalec
Posty: 6
Rejestracja: 03 gru 2020, 23:18

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: Rocco »

ale walicie farmazony co niektorzy, wszedlem na chwile was pozdrowic :564:

Forex Gump
Bywalec
Bywalec
Posty: 12
Rejestracja: 18 wrz 2020, 09:00

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: Forex Gump »

Na ropie ladnie spuscili wode
I rewers...
Demokraci lubia rope

Forex Gump
Bywalec
Bywalec
Posty: 12
Rejestracja: 18 wrz 2020, 09:00

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: Forex Gump »

Xab Ska na ropie wytrzymala?

Awatar użytkownika
Qsus
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 75
Rejestracja: 25 paź 2020, 16:02

Re: DayTrading: Czwartek 10.06.2021

Nieprzeczytany post autor: Qsus »

ninjaproject pisze:
10 cze 2021, 12:42
el_gringo_ pisze:
10 cze 2021, 12:30
eLka na DAXie powoli zarabia... zastawiam się tylko do jakich poziomów może to dojść.. może do 15 7xx ??
Jak zarobiła, to należy zarobek zaksięgować.
DAX jest w konsoli, więc liczenie na więcej może się skończyć stratą.
Przestan juz prawic te aforyzmy filozoifie z Kołomyi, kazdego pouczac, co dziala a co nie dziala i nie traktuj sie jak guru bo zakladam sie ze jak porownalibysmy statsy to okazaloby sie ze jestes lamerem nie traderem :d

Zablokowany