Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
hed1
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 1
Rejestracja: 22 sie 2016, 22:47

Re: Wszystkie pytytania dozwolone-Dla początkujących Forexow

Nieprzeczytany post autor: hed1 »

Jestem zupelnie zielony i stad moje pytanie o depozyt minimalny.
Zalozmy ze broker wymaga 1000 PLN wkladu aby otworzyc konto. Jak to wyglada pozniej.. czy po zarobieniu np. 100 PLN moge juz owe 1000 PLN wyplacic czy moze jest to minimum ktore musi byc non stop dostepne na rachunku aby konto bylo aktywne? Tak samo ze strata, jak wplace 1000, strace 900 to czy bede mogl 100 wyplacic?

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9979
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Wszystkie pytytania dozwolone-Dla początkujących Forexow

Nieprzeczytany post autor: raposo »

hed1 pisze:Jestem zupelnie zielony i stad moje pytanie o depozyt minimalny.
Zalozmy ze broker wymaga 1000 PLN wkladu aby otworzyc konto. Jak to wyglada pozniej.. czy po zarobieniu np. 100 PLN moge juz owe 1000 PLN wyplacic czy moze jest to minimum ktore musi byc non stop dostepne na rachunku aby konto bylo aktywne? Tak samo ze strata, jak wplace 1000, strace 900 to czy bede mogl 100 wyplacic?
Minimalny depozyt nie ma na celu ograniczania klienta w handlu/wypłatach swoich środków ale segregacji klientów, czyli ukierunkowania swojej oferty dla wybranej grupy inwestorów. Dlatego też warunek minimalnego depozytu musi być spełniony przy pierwszej wpłacie. Potem możesz już robić ze środkami wszystko, co Ci się podoba, czyli nawet bez dokonania ani jednej transakcji możesz wycofać wszystko.

Oczywiście cwaniakowanie w postaci wpłata 1000 PLN i wypłata 900 zł od razu po aktywacji rachunku tylko po to, aby obejść warunek min. depozytu może czasem zakończyć się także dezaktywacją rachunku ale jest to rzadkość ;).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI