Witam wszystkich w Nowym Roku,
Co sądzicie o pewnym trendy, które daje się już zauważyć w najnowszym marketingu brokerów? Mam na myśli wykorzystywanie przez nich twarzy sportowców światowej sławy. Niedawno prasa podała do wiadomości o tym, że najnowszej kampanii Libertex będzie przewodniczył James Rodriguez (Real Madryt), dołączając tym samym do takich ikon jak Cristiano Ronaldo czy Usain Bolt. Podoba Wam się ta idea?
Pozdrawiam, składając jednocześnie najlepsze życzenia noworoczne,
A
Twarze brokerów
Re: Twarze brokerów
Witaj, również wszystkiego najlepszego w NR!
Bardzo ciekawy temat . Osobiście takie działania mi się nie podobają. Doskonale wiadomo, że taki Usain czy Cristiano nie mają pojęcia kogo reklamuje, ani jak handluje się na FX (oczywiście nie winię ich za to ) - kontrakt załatwił im manager, przelew się zgadza więc jest OK. Marketingowo jest mi to obojętne, bo wiem, że to nie czyni oferty lepszej czy firmy bardziej wiarygodnej. Przykładów nie trzeba daleko szukać. IronFX był przecież sponsorem FX Barcelony. No ale nie do mnie kierowane są te reklamy. Można powiedzieć, że jestem już starym wygą na tym rynku, a to zapewne ma skutecznie oddziaływać dla nowych traderów, którzy dopiero myślą jakiego brokera tu wybrać i dla nich firma z Usainem będzie lepsza niż taka bez Usaina . Ale dla tradera, który już coś tam kojarzy na pewno lepiej zadziałałaby jakaś osobistość z branży finansowej niż kolejny piłkarz - zupełnie nie pojmuję czemu akurat brokerzy FX obrali sobie tę branżę za narzędzie marketingowe.
O ile Usain czy Formuła 1 mogą być analogicznie kojarzone z bardzo szybkim rynkiem lub ekspresową egzekucją zleceń to ciężko dopatrzeć mi się czegoś podobnego z piłką nożną. Ktoś ma jakieś przemyślenia?
Bardzo ciekawy temat . Osobiście takie działania mi się nie podobają. Doskonale wiadomo, że taki Usain czy Cristiano nie mają pojęcia kogo reklamuje, ani jak handluje się na FX (oczywiście nie winię ich za to ) - kontrakt załatwił im manager, przelew się zgadza więc jest OK. Marketingowo jest mi to obojętne, bo wiem, że to nie czyni oferty lepszej czy firmy bardziej wiarygodnej. Przykładów nie trzeba daleko szukać. IronFX był przecież sponsorem FX Barcelony. No ale nie do mnie kierowane są te reklamy. Można powiedzieć, że jestem już starym wygą na tym rynku, a to zapewne ma skutecznie oddziaływać dla nowych traderów, którzy dopiero myślą jakiego brokera tu wybrać i dla nich firma z Usainem będzie lepsza niż taka bez Usaina . Ale dla tradera, który już coś tam kojarzy na pewno lepiej zadziałałaby jakaś osobistość z branży finansowej niż kolejny piłkarz - zupełnie nie pojmuję czemu akurat brokerzy FX obrali sobie tę branżę za narzędzie marketingowe.
O ile Usain czy Formuła 1 mogą być analogicznie kojarzone z bardzo szybkim rynkiem lub ekspresową egzekucją zleceń to ciężko dopatrzeć mi się czegoś podobnego z piłką nożną. Ktoś ma jakieś przemyślenia?
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Re: Twarze brokerów
Hej. Mam pewne przemyślenia
To, że kojarzymy różne rzeczy, łączymy je przy pomocy naszych doświadczeń i myśli to nasza "wina". Oraz naszej podświadomości. Warto jednak w życiu nie kierować się za często impulsami a używać świadomości. Jeśli chcę kupić masło to reklama margaryny nie powinna na mnie działać na tyle mocno bym zmienił zdanie.
Jeśli zaś chodzi o znane twarze, to "odcinanie kuponów" od swej sławy i rozpoznawalności uważam za zupełnie właściwe. Ludzie, których widzimy w reklamach są mistrzami w swoim fachu. Ciężko na to zapracowali. Dlaczego nie mieliby korzystać z dodatkowych dochodów? Kierownik Tesco dostaje premię za wyniki; ludzie, którzy się rozwijają w pracy, stają się coraz lepsi, dostają podwyżki. W wielu firmach bonusy są przydzielane odgórnie, ponieważ firma dba o najlepszych.
Chciejmy stawać się najlepszymi.
Takie tam myśli nieuczesane...
Pomyślności w nowym roku życzę
To, że kojarzymy różne rzeczy, łączymy je przy pomocy naszych doświadczeń i myśli to nasza "wina". Oraz naszej podświadomości. Warto jednak w życiu nie kierować się za często impulsami a używać świadomości. Jeśli chcę kupić masło to reklama margaryny nie powinna na mnie działać na tyle mocno bym zmienił zdanie.
Jeśli zaś chodzi o znane twarze, to "odcinanie kuponów" od swej sławy i rozpoznawalności uważam za zupełnie właściwe. Ludzie, których widzimy w reklamach są mistrzami w swoim fachu. Ciężko na to zapracowali. Dlaczego nie mieliby korzystać z dodatkowych dochodów? Kierownik Tesco dostaje premię za wyniki; ludzie, którzy się rozwijają w pracy, stają się coraz lepsi, dostają podwyżki. W wielu firmach bonusy są przydzielane odgórnie, ponieważ firma dba o najlepszych.
Chciejmy stawać się najlepszymi.
Takie tam myśli nieuczesane...
Pomyślności w nowym roku życzę
Swing Trading in Two Sentences :
In uptrending markets, buy weakness as it returns to strength.
In downtrending markets, sell strength as it returns to weakness.
In uptrending markets, buy weakness as it returns to strength.
In downtrending markets, sell strength as it returns to weakness.
Re: Twarze brokerów
Ludzie którzy interesują się piłką nożną często uprawiają bukmacherkę/hazard, a stąd już jeden krok do forexa.raposo pisze: O ile Usain czy Formuła 1 mogą być analogicznie kojarzone z bardzo szybkim rynkiem lub ekspresową egzekucją zleceń to ciężko dopatrzeć mi się czegoś podobnego z piłką nożną. Ktoś ma jakieś przemyślenia?
Re: Twarze brokerów
Głównie chodzi o budowanie pozytywnego wizerunku, w którym niewątpliwie pomagają tego typu twarze. Jak dla mnie nawet nieźle rozegrał to XTB, który nie tylko wykorzystał Krychowiaka jako swoją twarz, ale dodatkowo uczył podstaw tradingu w kursie, w którym uczyłeś się inwestować razem z Grzegorzem.
Mimo wszystko rzeczywiście jest to chwyt skierowany raczej do osób początkujących na rynku.
Mimo wszystko rzeczywiście jest to chwyt skierowany raczej do osób początkujących na rynku.
Re: Twarze brokerów
A moje pytanie jest takie - dlaczego z takich zabiegów muszą korzystać brokerzy forex, a nie robią tego np. domy maklerskie zajmujące się tylko i wyłącznie obrotem akcjami czy kontraktami futures?
Re: Twarze brokerów
Pablo nie wierzę , że nie wiesz.... inny target, inny klientPablo90 pisze:A moje pytanie jest takie - dlaczego z takich zabiegów muszą korzystać brokerzy forex, a nie robią tego np. domy maklerskie zajmujące się tylko i wyłącznie obrotem akcjami czy kontraktami futures?