Serwis Forex-nawigator.biz korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [Zamknij tą informację]

Dzisiaj jest 25 kwie 2017, 20:16     PREMIA 30$ bez depozytu! Dodatkowo aż do 50% bonusu od wpłaty w XM!



Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

juszjuszmilion

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 13 sie 2016, 21:33

Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post14 sie 2016, 18:58

Witam wszystkich.
W ramach zabawy, urozmaicenia i większego pilnowania się bo może ktoś obserwuje :), pobawię się w dziennik. A w ramach dywersyfikacji ryzyka brokerowego, wrzucam parę zł do Pepperstone.
Powiadają, że fajny broker.
Zwykle wrzucam na real coś pomiędzy 40 a 100 tys zł przy lewarach 1/100. Tak do zabawy i przetestowania powinno wystarczyć...
Choć przy takim lewarze jaki daje Pepperstone to powinno się trzymać większość depozytu we własnym banku.
Przy depo powiedzmy 10 tys GBP i lewarku x500 można otworzyć pozycję wielkości z 50 lotów. A ja chyba i 20 nigdy nie otworzę, hm. Więc zastanawiam się, czy nie wrzucić mniej, a po prostu wirtualnie wiedzieć, że depozyt jest większy. Ale z drugiej strony fajnie widzieć całe depo.
Miał ktoś problem z wypłatą z Pepperstone?

Za chwilę zmajstruję Myfxbook, jak mi się uda, bo nigdy tego nie robiłem.

Nówka konto w Pepperstone juz otwarte, w GBP.

W ramach testu kosztów, poszły trzy przelewy.

Jeden przelew 100 GBP, zwykłym tradycyjnym przelewem, z konta prowadzonego w GBP.

Drugi poprzez dostępną opcję European Local Bank Transfer. Tu przelew poszedł 200 GBP, ale w PLN na konto Pepperstone w ING w Polsce (tak mają). Pepperstone przeliczyło sobie, że 200 GBP to 1012,14 PLN , czyli przeliczyli po kursie 5,06 zł, tymczasem kurs GBP w piątek to 4,93 zl.

Trzeci przelew 150 GBP, a właściwie wpłata kartą kredytową w systemie 3D Secure, a więc bez kosztowo. Karta prowadzona w PLN. Faktycznie bez kosztowo, oprócz przewalutowania mojego banku, który 150GBP potraktował ubytkiem na karcie 751,74 zł, czyli po kursie 5,01 zł. (nie najgorzej)

Na razie wniosek jest taki, że opcja European Local Bank Transfer jest najmniej korzystna, najmniej korzystne przeliczenie kursu.
Opcja karty kredytowej jest OK, szybko od ręki i kurs przeliczeniowy do przełknięcia.
Czekam jeszcze jak wyjdzie zwykły przelew, mam nadzieję, że najkorzystniej.
Wówczas dokonam docelowego przelewu.
Dodam, że osobiście nie bawię się w Skrille czy PayPale. Przy kwotach jakimi operuję raczej nie ma to sensu, prowizje wysokie, plus ryzyko utraty kasy. Jak dla mnie PayPal czy Skrill itp to szajs.

Cel to ugranie 10% miesięcznie, czyli około 200% w rok.
Na razie nie opisuję systemu. Zarządzanie pieniędzmi czyli Money Managment to różne wielkości pozycji, zawsze SL. SL i TP różnie, jedno i drugie pomiędzy 10 pipsów, optymalne to SL 5pipsów a TP to 10pipsów.
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

juszjuszmilion

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 13 sie 2016, 21:33

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post17 sie 2016, 22:45

Uff, jutro tydzień, a tradycyjny przelew bankowy w ramach testu jeszcze nie doszedł. Najtańsza opcja, ale trzeba sie naczekać w Pepperstone :)
Obrazek
Obrazek
Offline

green7

Maniak

Maniak

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post18 sie 2016, 12:05

juszjuszmilion pisze:Uff, jutro tydzień, a tradycyjny przelew bankowy w ramach testu jeszcze nie doszedł. Najtańsza opcja, ale trzeba sie naczekać w Pepperstone :)


No niestety - bankowe przelewy do USA często idą z tydzień. A tu zapewne wysyłałeś do Australii, może tyle trwać. Bankom się nie spieszy ....
Green
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

juszjuszmilion

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 13 sie 2016, 21:33

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post18 sie 2016, 16:14

Grunt, że doszedł i bez kosztowo. Z drugiej strony zawsze troszkę się dziwię, że ludzi potrzebują dokonać wpłaty szybko, najlepiej w ciągu minuty, to świadczy chyba o hazardowych zapędach ;) A taki tydzień czekania to jednak daj do pomyślenia.
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

juszjuszmilion

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 13 sie 2016, 21:33

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post31 paź 2016, 00:02

Wkrótce wracam do gry. Wypadł nagły rejs i z netem na morzu bardzo licho, ale po woli wracam, i wracam do gry :)
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

raposo

Moderator

Moderator

  • Posty: 10017
  • Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10
  • Lokalizacja: Trójmiasto
  • Pochwały: 66

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post31 paź 2016, 11:13

juszjuszmilion pisze:Grunt, że doszedł i bez kosztowo. Z drugiej strony zawsze troszkę się dziwię, że ludzi potrzebują dokonać wpłaty szybko, najlepiej w ciągu minuty, to świadczy chyba o hazardowych zapędach ;) A taki tydzień czekania to jednak daj do pomyślenia.

Bardziej o zwyczajnym braku cierpliwości :). "Bo rynek ucieka". Też nieraz szedł mi tyle czasu przelew do/z Australii. Problemem zawsze były wypłaty, które kosztowały kupę kasy...
- RABATY u brokerów ECN, STP, MTF
- Forex Club Tools
- Program Podatek
FOREX CLUB
- Tickmill (-10%) - Vipro Markets (-10%) - XTB (CASHBACK) - InterTrader (-10%) - Dukascopy (-20%) - LMAX (-20%) - FxPro

Zapraszamy do kontaktu - www w profilu
Offline
Awatar użytkownika

juszjuszmilion

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 13 sie 2016, 21:33

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post22 gru 2016, 23:57

Test Pepperstone wypadł na plus.
Na prawdę miły broker.

Wpłaty najkorzystniej w z rachunku walutowego, kilka dni i bezkosztowo na rachunku brokera.
Mniejsze kwoty równie przyjemnie i błyskawicznie kartą, również bezkosztowo. Oczywiście należy posiadać rachunek w danej walucie i kartę do tego rachunku.
Wypłaty nie wiem jak na kartę, ale na konto bankowe też w kilka dni roboczych. Wiadomo.
Szkoda, że nie ma rachunków w PLN, no cóż.

Tak więc brokera uczciwie polecam (choć nic z tego nie mam) :)
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

juszjuszmilion

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 13 sie 2016, 21:33

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post06 sty 2017, 17:53

Tak przejrzałem kilkadziesiąt transakcji zamkniętych SL i TP i choć większość zamkniętych było z nieznacznym max 1 pipsowym poślizgiem, a SL i TP było w odległości około 6 pipsów, to poślizg na korzyść przy TP wystąpił częściej niż przy SL. Co ewidentnie świadczy o uczciwości brokera.
Taki info dla zainteresowanych brokerem.
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

juszjuszmilion

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 13 sie 2016, 21:33

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post10 sty 2017, 21:01

Przepraszam najmocniej tych, którzy zaglądali, ale nie za bardzo wiem jak prowadzić dziennik, poza tym tak pomyślałem, że kogo może interesować trejding jakiejś tam obcej osoby.
W związku z powyższym zamykam temat, tak dla uporządkowania rzeczy.

Jedyne co mogę powiedzieć, i jeśli kogoś to interesuje, że broker bardzo przyjemny, sprawdził się jak dla mnie, polecam.
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

juszjuszmilion

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 13 sie 2016, 21:33

Re: Sea Cloude 1.0, przy okazji test Pepperstone

Nieprzeczytany post18 sty 2017, 02:43

Pytanko, ma ktoś doświadczenie z dobrym serwerem na którym można by zostawić grający automat? może ktoś coś polecić?
Czy może lepiej ustawić drugi komp i czasem doglądać?
Obrazek
Obrazek
Następna

Wróć do Forex Journal

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości