O wypłatach z rachunku słów kilka
O wypłatach z rachunku słów kilka
Dużo tu można przeczytać o imponujących stopach zwrotu na rachunkach, a jakimś dziwnym trafem kwestia wypłat z rachunku jest wręcz przemilczania. To chyba powinno iść w parze, nie sądzicie?
Wypłacałem pieniądze bez problemu u zagranicznych brokerów. GFT, CMS, Oanda. Wszystko pomimo przelewu transgranicznego było drugiego dnia roboczego na koncie. Żadnych kłopotów z tym nie było. Latem tego roku otworzyłem rachunek u jednego z polskich brokerów, aby tam wpłacić część środków. Uznałem, że to pewniejsze i łatwiej wypłacić lub zdeponować nadwyżkę finansową. Takiego przebiegu zdarzeń się jednak nie spodziewałem.
Dwa tygodnie temu uznałem, że wypłacę część pieniędzy. Zadzwoniłem z taką dyspozycją. Wcześniej zamknąłem wszystkie pozycje. Tutaj zaczęły się schody. Zirytowany po kilku dniach zażądałem wypłaty wszystkich środków natychmiast i nawet wysłałem pismo listem poleconym. Polecony idzie maks. 2 dni robocze z miasta do miasta, więc też już muszą go mieć, ale przecież składałem dyspozycję telefoniczną. Wykazałem cierpliwość, ale mija drugi tydzień i już mi się ona wyczerpuje. Nazwy brokera nie podaje tylko z tego powodu, iż mam wrażenie, że to wina totalnie niekompetentnych pracowników, z którymi się kontaktowałem. Środki cały czas widnieją na rachunku i nawet ich nie wyksięgowano. Czasami odnoszę wrażenie, że Polska to jednak trzeci świat.
Jak widać wypłaty to poważny problem, bo niekiedy deponujemy tam spore pieniądze i przecież broker ma obowiązek nam je wypłacić w każdej chwili. Rozumiem sytuacje niezamkniętych pozycji lub niezaksięgowanego zysku lub straty po cenie SPOT na drugi dzień roboczy. Tu jednak tego nie było, a ja się bardzo zraziłem do polskich firm tego typu.
Wypłacałem pieniądze bez problemu u zagranicznych brokerów. GFT, CMS, Oanda. Wszystko pomimo przelewu transgranicznego było drugiego dnia roboczego na koncie. Żadnych kłopotów z tym nie było. Latem tego roku otworzyłem rachunek u jednego z polskich brokerów, aby tam wpłacić część środków. Uznałem, że to pewniejsze i łatwiej wypłacić lub zdeponować nadwyżkę finansową. Takiego przebiegu zdarzeń się jednak nie spodziewałem.
Dwa tygodnie temu uznałem, że wypłacę część pieniędzy. Zadzwoniłem z taką dyspozycją. Wcześniej zamknąłem wszystkie pozycje. Tutaj zaczęły się schody. Zirytowany po kilku dniach zażądałem wypłaty wszystkich środków natychmiast i nawet wysłałem pismo listem poleconym. Polecony idzie maks. 2 dni robocze z miasta do miasta, więc też już muszą go mieć, ale przecież składałem dyspozycję telefoniczną. Wykazałem cierpliwość, ale mija drugi tydzień i już mi się ona wyczerpuje. Nazwy brokera nie podaje tylko z tego powodu, iż mam wrażenie, że to wina totalnie niekompetentnych pracowników, z którymi się kontaktowałem. Środki cały czas widnieją na rachunku i nawet ich nie wyksięgowano. Czasami odnoszę wrażenie, że Polska to jednak trzeci świat.
Jak widać wypłaty to poważny problem, bo niekiedy deponujemy tam spore pieniądze i przecież broker ma obowiązek nam je wypłacić w każdej chwili. Rozumiem sytuacje niezamkniętych pozycji lub niezaksięgowanego zysku lub straty po cenie SPOT na drugi dzień roboczy. Tu jednak tego nie było, a ja się bardzo zraziłem do polskich firm tego typu.
- daromanchester
- Przyjaciel Forum
- Posty: 2301
- Rejestracja: 02 maja 2009, 12:48
Nie lubię tego określenia bo jest zawsze kompletnie nie trafione.Grzegorz pisze:Polska to jednak trzeci świat
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trzeci_%C5%9Bwiat
Raczej przypuszczam że jest to opieszałość pracowników.
I wierz mi nie narzekaj na polskie firmy bo syf jest wszędzie.
Ja wielokrotnie miałem przeboje w uk żeby odzyskać nadpłacone albo należne mi pieniądze od różnych dostawców czy instytucji.
Masz dział o brokerach, zapytaj tam. Tam przedstawiciele brokerów często zaglądają.
Z tego co pamiętam to użytkownik Cool pomagał innym użytkownikom w podobnych sprawach z brokerami. Skontaktuj się z nim.
Pozdrawiam
"Ekspert to taki człowiek, który popełnił wszystkie możliwe błędy w bardzo wąskiej dziedzinie" - Niels Bohr
"Każdy głupi może wiedzieć. Sedno to zrozumieć" - Albert Einstein
"Każdy głupi może wiedzieć. Sedno to zrozumieć" - Albert Einstein
Ja nigdy nie miałem problemów z wypłatą. Jedyne co mi się zdarzyło to dłuższe oczekiwanie niż zazwyczaj gdy wypłacałem w grudniu. Aczkolwiek od razu support powiedział że ze względu na wzmożone wypłaty ( pewnie na święta ;-D ) może się to trochę przeciągnąć. Przy czym broker był z USA - dokładnie IBFX.
A tak czy szło to z USA czy z UK czy z PL czy z CYPRU czy ze SZWAJCARII to zawsze było w należytym porządku.
Świetnie w tej kwestii działa Dukascopy - tym bardziej że masz osobistego opiekuna konta...
A tak czy szło to z USA czy z UK czy z PL czy z CYPRU czy ze SZWAJCARII to zawsze było w należytym porządku.
Świetnie w tej kwestii działa Dukascopy - tym bardziej że masz osobistego opiekuna konta...
- jasonbourne
- Pasjonat
- Posty: 1262
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 14:45
Mimo wszystko chyba jednak trzeba to zrobić. Po to jest forum.Grzegorz pisze:Nazwy brokera nie podaje tylko z tego powodu, iż mam wrażenie, że to wina totalnie niekompetentnych pracowników, z którymi się kontaktowałem.
Bo to raczej nie jest wina Polski, tylko jednej konkretnej firmy.
Zapraszam do czytania moich artykułów "Jak zarabiać co najmniej 100% rocznie na rynku Forex" na portalu Comparic.pl
No to miałeś chyba szczęście albo niewiele tych wypłat było.Grzegorz pisze:Wszystko pomimo przelewu transgranicznego było drugiego dnia roboczego na koncie.
Z zagranicznymi przelewami bywa różnie - fakt, że u brokerów z UE bywa to 3 dni, ale na drugi dzień to raczej sporadyczne przypadki.
Podobnież jak i z wysyłaniem kasy zagranicę - też trzeba swoje odczekać.
A z brokerami w PL owszem miałem taki przypadek, że zleciłem i ... nic parę dni. Dzwonię wyjaśnić sprawę a tu słyszę wymówkę, że nie podałem w swoich danych kodu SWIFT mojego banku - (jakby mieli jakiś problem sprawdzić jaki swift ma MBank).
Wkurzające jest to, że z ich strony żadnej reakcji - zleciłeś przelew, nie podałeś czegoś tam, ok - my nic nie robimy, jesteśmy kryci bo to Twój błąd - poczekamy może sobie zapomnisz o tej wypłacie ?
Żeby choć posłali głupiego maila z informacją ale gdzie tam ....
Fakt że po interwencji i uzupełnieniu danych przelew był na drugi dzień.
Wpłata musi być zarejestrowana na rachunku kilenta - bo zapewne nie ma segregowanych rachunków, a wypłata powinna iść z automatu bo wszystko jest przypisane do rachunku klientaCyb pisze:Z kolei wpłata szła kilka dni... To jest dziwne...
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
- Janek Trader
- Pasjonat
- Posty: 507
- Rejestracja: 03 maja 2006, 15:54
Grzegorz
może za dużo zarobiłeś na nich i myślą jak Ci ten rachunek zmniejszyć??
może za dużo zarobiłeś na nich i myślą jak Ci ten rachunek zmniejszyć??
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Forex - wielka zmanipulowana szulernia
Jakby co, to jestem po spożyciu legalnych napojów........
http://www.youtube.com/watch?v=mOB-LTL4jjg
Forex - wielka zmanipulowana szulernia
Jakby co, to jestem po spożyciu legalnych napojów........
http://www.youtube.com/watch?v=mOB-LTL4jjg