Najlepszy broker

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.
janek92
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 3
Rejestracja: 10 sie 2017, 19:54

Najlepszy broker

Nieprzeczytany post autor: janek92 »

Witam, domyślam się że z pewnością było mnóstwo już takich tematów ale bardzo chciałbym zebrać Wasze opinie w jedno miejsce i w końcu podjąć decyzje. Jestem początkujący, nie tylko na forum. Moje pierwsze konto otworzyłem na TMS, wpłaciłem pare stówek - straciłem. Następnie XTB, ale już konto demo ( ostrożnie ) z 10k zrobiłem w kilka dni 20k ( ?!?!)
Dopiero teraz gdy chciałbym zainwestować większą sumę chce najpierw poznać opinie innych. Przekopałem internet.
Na temat każdego chyba brokera, a przynajmniej na większość z nich czytałem i takie i takie opinie. Raz że okradają graczy sprytnymi sztuczkami, raz że uczciwy broker. Sam już nie wiem w co wierzyć.

Chciałbym żeby każdy kto chce się wypowiedzieć podał mi brokera i krótkie info dlaczego akurat on.
Będę baaaardzo wdzięczny, a jak już dorobię się pierwszego miliona to wylosuje jedną osobę z komentarzy z najciekawszą opinią i przekaże jej 10% :569:

Pozdrawiam i z góry dzięki !

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 9994
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Najlepszy broker

Nieprzeczytany post autor: raposo »

W sumie po to jest forum, a każdy broker ma swój wątek, aby opisywać plusy i minusy danej firmy... :) Tyle, że człowiek zazwyczaj pisze opinie dopiero wtedy, gdy jest niezadowolony. Dlatego można odnieść wrażenie, że wszędzie jest co najwyżej przeciętnie.

Ale problem jest inny. Nie ma jednego, najlepszego brokera. Tak samo jak nie ma jednego, idealnego samochodu. Gdy ktoś przesiada się z Tico do Opla to uważa, że Opel jest ekstra. Ale gdy wcześniej jeździł Mercedesem to już może mieć zupełnie inne odczucia. Dodatkowo, zależy jakie masz potrzeby i wymagania. Jak chcesz np. jeździć po mieście to terenówką będziesz się wkurzał, że się ciężko parkuje i dużo pali ;).