[Uwaga!] KRACH 2014-2015

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
movinghead
Gaduła
Gaduła
Posty: 232
Rejestracja: 10 maja 2011, 03:36

[Uwaga!] KRACH 2014-2015

Nieprzeczytany post autor: movinghead »

Witam :mrgreen:

Nie znam się za bardzo na fundamentach...
Dziwi mnie natomiast zjawisko techniczne które występuje na DJI30
jak wiadomo każda euforyczna długo trwająca bania pękała jak nabrzmiały wrzód
działo się to bardzo szybko - czerwone tabele giełdowe, gazety szumiące o krachu
i programy telewizyjne gdzie głównym tematem były domniemania nt. krachu
i coraz to nowsze katastrofalne odczyty danych makro.

Przypominam że ostatnio odczyty PMI barwią się kolorem czerwonym.

Moje obawy podkręcają trzy fakty.

-Rosnący bez żadnej silniejszej korekty DJ30.
-Rosnący bez hamulców USD/PLN co jest dziwne zwłaszcza że przy tak silnym wzroście DJ powinien spadać.
-Złoto na którym spadki zaczynają hamować a na wykresie tygodniowym pojawia się dywergencja ze wskaznikiem CCI.

Dodatkowo okresy spadków i wzrostów w latach zaczynaja sie pokrywac z ciągiem fibonacciego.

Jestem techniczny, na fundamentach znam się przez pół, ktoś ma jakąś racjonalnie brzmiącą wizje?

Ale jak to zwykle bywa najpierw widać niepokojące techniczne niezgodności
dopiero później zalewa nas fala negatywnych danych a wszystko ryje na łeb. :)

zapraszam do wymiany opinii.

Troche mi to przypomina koncert albo kabaret z tym że na realia giełdowe w tym przypadku PUBLIKA vs. GRUBE RYBY.

KIEDY WY MÓWICIE BUY! MY MÓWIMY SELL! :twisted:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

MkubuxK
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1051
Rejestracja: 20 maja 2009, 18:27

Re: [Uwaga!] KRACH 2014-2015

Nieprzeczytany post autor: MkubuxK »

Problem z tego typu analizami jest taki, że każdą tezę można podeprzeć jakimiś argumentami.