Serwis Forex-nawigator.biz korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [Zamknij tą informację]

Dzisiaj jest 26 lip 2017, 22:47     PREMIA 30$ bez depozytu! Dodatkowo aż do 50% bonusu od wpłaty w XM!



Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

robinhood200

Gaduła

Gaduła

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post04 kwie 2017, 14:03

raposo pisze:
lawka pisze:Mysle ze ten https://www.mql5.com/en/signals/129797 expert wlasnie pomaga w pewien sposob niudacznikom . W sumie 32 usd / mc to niewiele.Warto zauwazyc ze prowadzi konto real w centach. niemniej kapital obrotowy jego subskrybentow oscyluje w okolicach 5 - 8 milionow dolarow. warto zauwazyc ze przyrost subskrybentow wzrosl od pazdziernika ub roku o 300 osob.
Chetnie zobaczylbym wypowiedzi sceptykow

Sceptykiem bym się nie nazwał ale powiedzmy, że miałem do czynienia z takimi "cudami"... :)

Konto centowe ale real więc OK. Czas życia rachunku długi - super. Bardzo duża ilość transakcji i genialna skuteczność. Zatem gdzie ten haczyk... Otóż, średni zysk z transakcji ponad 4-krotnie niższy niż średnia strata. Zresztą po samym nachyleniu krzywej widać o co chodzi. Gridowanie, gdzie zapewne SL-em jest cały kapitał lub jego duża część. Na Equity widać zjazd z 16 400 na 7 600 w ciągu pół miesiąca. I w ciągu następnych 6 miesięcy odrobił zaledwie 1/3 tego zjazdu. Ewidentnie widać, że wcześniej szło bardziej dynamicznie więc strzelam, że gość zmniejszył wolumen i mnożnik po tej obsuwie, aby nie wystraszyć subskrybentów z których przecież ma wynagrodzenie.
..............


Czemu tu nie ma like na tym forum? Bardzo dobra analiza.

-- Dodano: wt 04-04-2017, 13:10 --

Cblondyn pisze:
SuSeL pisze:Cblondyn nie wiem jak grasz ale ja nie stosuje AF generalnie wcale gdyż uważam, że newsy to ściema lub jeśli są ważne to tylko uważam na wzrost zmienności. Jestem skalperem. Gram na ekstremach zakończeń zmienności czyli swingów skalperskich. Uważam, że jak Mietek Siudek pisze grają pieniądze nie setupy. Najbardziej nie lubie redaktorów programow i magazynów ekonomicznych. Zawsze burzą mi mój obraz rynku i na ogół nie mają racji. Jedyne AF jakie jako tako lubie to korelacje. RR robi sie tylko łapiąc szczyty i dołki ale przez różne filtry jak np. całe VSA czy bandy zmienności czy wartość 60 na euwax czy inne.

Bez względu na to na kogo kolega by sie nie powoływał nadal podtrzymuje swoje stanowisko. Systemy o RR3 i skuteczności 80% i więcej nie istnieją. No chyba, że ktoś doszukuje się wejść i wyjść na wykresie hist. i buduje pod to założenia :). Gdyby kolega dysponował takim systemem (czego serdecznie życze) byłbyś baaaardzo bogatym człowiekiem w bardzo krótkim czasie :).
Co do AF to może kolega mnie nie zrozumiał dobrze. Bardziej chodziło mi o czynnik fundamentalny który jest kluczowy dla ceny dla każdego instrumentu finansowego. I on był, jest i bedzie zawsze czy to się komuś podoba czy nie. Typu: ktos nagle zbankrutował, kogoś zabili czy katastrofa nuklearna itp. One wystepowały i występowac będą zawsze. Nie ma na to rady. Podobnie jak codzienne komunikaty o stanie gospodarki, zatrudnieniu, inflacji itp. Nikt nie jest w stanie przewidzieć nie tylko jaki bedzie raport dotyczący czegos tam ale i jak zareaguje na nie rynek. I to jest ten czynnik który spowoduje, że nawet najpiekniejszy i najlepszy setup skonczy się porażką. Tak jak 15 stycznia 2015 wielu mogło sie przekonac czym niezapowiedziane nagłe info może się skończyć. Na panike/eufornie nie działa żaden opór/wsparcie czy jeszcze inna kreska na wykresie :). A "czarny łabędź" może sie pojawić jutro, za rok a może i za 10 lat. Tego nikt nie wie. Ale to sytuacja extremalna. Czasami zachowanie rynku wydaje sie nam niezrozumiałe. I wbrew zdrowemu rozsądkowi. Ale kiedys już Elder pisał, że nie każdy ma dostęp do wszystkich informacji rynkowych. I wielu z nas (czyli ulica) o pewnych rzeczach nie dowie sie pewnie nigdy :). W przeciwieństwie do "duzych" graczy rynkowych.


Bardzo fajnie powiedziane, chcę dać like. :d
Prostota jest szczytem wyrafinowania.
Leonardo da Vinci
Offline

lawka

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 152
  • Rejestracja: 14 lut 2017, 12:03

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post05 kwie 2017, 11:57

robinhood200 pisze:
raposo pisze:
lawka pisze:Mysle ze ten https://www.mql5.com/en/signals/129797 expert wlasnie pomaga w pewien sposob niudacznikom . W sumie 32 usd / mc to niewiele.Warto zauwazyc ze prowadzi konto real w centach. niemniej kapital obrotowy jego subskrybentow oscyluje w okolicach 5 - 8 milionow dolarow. warto zauwazyc ze przyrost subskrybentow wzrosl od pazdziernika ub roku o 300 osob.
Chetnie zobaczylbym wypowiedzi sceptykow

Sceptykiem bym się nie nazwał ale powiedzmy, że miałem do czynienia z takimi "cudami"... :)

Konto centowe ale real więc OK. Czas życia rachunku długi - super. Bardzo duża ilość transakcji i genialna skuteczność. Zatem gdzie ten haczyk... Otóż, średni zysk z transakcji ponad 4-krotnie niższy niż średnia strata. Zresztą po samym nachyleniu krzywej widać o co chodzi. Gridowanie, gdzie zapewne SL-em jest cały kapitał lub jego duża część. Na Equity widać zjazd z 16 400 na 7 600 w ciągu pół miesiąca. I w ciągu następnych 6 miesięcy odrobił zaledwie 1/3 tego zjazdu. Ewidentnie widać, że wcześniej szło bardziej dynamicznie więc strzelam, że gość zmniejszył wolumen i mnożnik po tej obsuwie, aby nie wystraszyć subskrybentów z których przecież ma wynagrodzenie.
..............


Czemu tu nie ma like na tym forum? Bardzo dobra analiza.

-- Dodano: wt 04-04-2017, 13:10 --

Cblondyn pisze:
SuSeL pisze:Cblondyn nie wiem jak grasz ale ja nie stosuje AF generalnie wcale gdyż uważam, że newsy to ściema lub jeśli są ważne to tylko uważam na wzrost zmienności. Jestem skalperem. Gram na ekstremach zakończeń zmienności czyli swingów skalperskich. Uważam, że jak Mietek Siudek pisze grają pieniądze nie setupy. Najbardziej nie lubie redaktorów programow i magazynów ekonomicznych. Zawsze burzą mi mój obraz rynku i na ogół nie mają racji. Jedyne AF jakie jako tako lubie to korelacje. RR robi sie tylko łapiąc szczyty i dołki ale przez różne filtry jak np. całe VSA czy bandy zmienności czy wartość 60 na euwax czy inne.

Bez względu na to na kogo kolega by sie nie powoływał nadal podtrzymuje swoje stanowisko. Systemy o RR3 i skuteczności 80% i więcej nie istnieją. No chyba, że ktoś doszukuje się wejść i wyjść na wykresie hist. i buduje pod to założenia :). Gdyby kolega dysponował takim systemem (czego serdecznie życze) byłbyś baaaardzo bogatym człowiekiem w bardzo krótkim czasie :).
Co do AF to może kolega mnie nie zrozumiał dobrze. Bardziej chodziło mi o czynnik fundamentalny który jest kluczowy dla ceny dla każdego instrumentu finansowego. I on był, jest i bedzie zawsze czy to się komuś podoba czy nie. Typu: ktos nagle zbankrutował, kogoś zabili czy katastrofa nuklearna itp. One wystepowały i występowac będą zawsze. Nie ma na to rady. Podobnie jak codzienne komunikaty o stanie gospodarki, zatrudnieniu, inflacji itp. Nikt nie jest w stanie przewidzieć nie tylko jaki bedzie raport dotyczący czegos tam ale i jak zareaguje na nie rynek. I to jest ten czynnik który spowoduje, że nawet najpiekniejszy i najlepszy setup skonczy się porażką. Tak jak 15 stycznia 2015 wielu mogło sie przekonac czym niezapowiedziane nagłe info może się skończyć. Na panike/eufornie nie działa żaden opór/wsparcie czy jeszcze inna kreska na wykresie :). A "czarny łabędź" może sie pojawić jutro, za rok a może i za 10 lat. Tego nikt nie wie. Ale to sytuacja extremalna. Czasami zachowanie rynku wydaje sie nam niezrozumiałe. I wbrew zdrowemu rozsądkowi. Ale kiedys już Elder pisał, że nie każdy ma dostęp do wszystkich informacji rynkowych. I wielu z nas (czyli ulica) o pewnych rzeczach nie dowie sie pewnie nigdy :). W przeciwieństwie do "duzych" graczy rynkowych.


Bardzo fajnie powiedziane, chcę dać like. :d


ene due like fake / Raposo :wink: :d
Offline

webskitrader

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 162
  • Rejestracja: 21 lut 2017, 13:28

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post07 kwie 2017, 15:15

Ja mogę udostępnić sposób w jaki traduję. Ale chciałbym przypomnieć coś co już tu wcześniej przeczytałem - trader pracuje w większości poza rynkiem.

Ja przykładowo traduję 90% swojego czasu poza rynkiem:

a) Uzupełniam i analizuję dziennik transakcyjny - to mnie nauczyło systematyczności,

b) Sprawdzam na danych historycznych swoje pomysły dotyczace modyfikacji trading-planu,

c) Planuję wszystko w najdrobniejszych szczegółach jesli chodzi o trading,

d) Uwzględniam swoją codzienność w tradingu, aby w czasie gdy działam na rynku nikt mi nie przeszkadzał.

Pozostałe 10% to nic innego jak tylko włączam platformę, przeglądam wybrane rynku na których gram w poszukiwaniu sygnału wejścia. Jeżeli takowego nie ma to wyłączam platformę i kończy się mój trading na dany dzień.
Jeżeli znajde sygnał, to wyliczam wielkość transakcji i składam zlecenie oczekujące i też wyłączam platformę.
Nie zajmuje mi to wiecej niż kilkanaście minut, gdy jest kilka zleceń do ogarnięcia.

Napisałem to wszystko żeby udowodnić, że nie da się polemizować z faktem, że pro-trading to nie "ślęczenie" godzinami przed monitorem. Tylko systematyczne, uporządkowane i wcześniej zaplanowane działanie.

Takie podejście:
- ogranicza over-trading,
- ogranicza ewentualny drawdown,
- daje satysfakcję,
- uczy prawidłowego myslenia o tradingu jako o inwestycji długoterminowej.

Każdy może zarabiać krótszą lub dłuższą chwilę, a co potem?
Jednak bez wypracowania sobie konkretnych zachowań, przyzwyczajeń i cech charakteru - będzie tracił.

Nawet z zyskownym systemem podanym "na tacy", bo niewyszkolona osoba nie da rady trzymać się go dłuższy okres czasu.
"...jeśli coś stracisz, nie strać tej lekcji"
Offline

lawka

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 152
  • Rejestracja: 14 lut 2017, 12:03

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post19 kwie 2017, 11:48

wiec ode mnie dla wszystkich nieudacznikow forexowych rozwiazanie - prezent swiateczny

nie jest to signal generowany przeze mnie
jest to wynik moich analiz ekonofizycznych z uzyciem zaawansowanych narzedzi statystycznych / matematycznych

https://www.mql5.com/en/signals/291731# ... ory&page=7

koszt inwestycji 45 $ / mc plus VPS/VDS decyzja nalezy do subskrybenta - ja mam za 15$/
razem koszt 60 $ / miesiac
zalecana wysokosc inwestycji 1 000 $

EA
system wysokoprofitowy stabilny

jego rozwiniecie za 5mcy widze tutaj :
https://www.mql5.com/en/signals/256062# ... ory&page=5
co prawda moze lekko niepokoic ze tutaj jest chinczyk a tam rosjanin niemniej ja jednak ufam narzedziom statystycznym
Offline

webskitrader

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 162
  • Rejestracja: 21 lut 2017, 13:28

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post19 kwie 2017, 23:22

lawka

Osobiście odradzam oba te systemy. Na pierwszy rzut oka widać, że trading jest wysoko-ryzykowny.

Nie martwiłbym się narodowością udostępniających sygnały. Raczej popatrzyłbym na statystyki.

Tym bardziej, że w drugim przypadku osoby wyraźnie piszą, że system nie zarabia,

Proponuję odpuścić, puki jeszcze masz kapitał.
"...jeśli coś stracisz, nie strać tej lekcji"
Offline

brg

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 132
  • Rejestracja: 06 lut 2007, 19:58

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post20 kwie 2017, 06:18

Ten drugi sygnał to gra na opóźnienia kwotowań u szemranego brokera z egzotycznego kraju. Kopiowanie tego nie ma najmniejszego sensu.
Offline
Awatar użytkownika

jackub

Maniak

Maniak

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post20 kwie 2017, 12:56

lawka pisze:co prawda moze lekko niepokoic ze tutaj jest chinczyk a tam rosjanin niemniej ja jednak ufam narzedziom statystycznym


ufasz narzędziom statystycznym, ale one opisują przeszłość a nie przyszłość...? do opisywania przyszłości służy szklana kula.... :p
Learn to be wrong, fast.
Offline

lawka

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 152
  • Rejestracja: 14 lut 2017, 12:03

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post20 kwie 2017, 13:42

brg pisze:Ten drugi sygnał to gra na opóźnienia kwotowań u szemranego brokera z egzotycznego kraju. Kopiowanie tego nie ma najmniejszego sensu.


ok dzieki sprawdzam mistrzu :wink:

-- Dodano: 20 kwie 2017, 12:57 --

brg pisze:Ten drugi sygnał to gra na opóźnienia kwotowań u szemranego brokera z egzotycznego kraju. Kopiowanie tego nie ma najmniejszego sensu.


a przepraszam czy mozesz skonkretyzowac tego szemranego brokera ?
superforex real ?

czy gra na opoznienie kwotowan jest mozliwa na ECN ?

-- Dodano: 20 kwie 2017, 13:20 --

webskitrader pisze:lawka

Osobiście odradzam oba te systemy. Na pierwszy rzut oka widać, że trading jest wysoko-ryzykowny.

Nie martwiłbym się narodowością udostępniających sygnały. Raczej popatrzyłbym na statystyki.

Tym bardziej, że w drugim przypadku osoby wyraźnie piszą, że system nie zarabia,

Proponuję odpuścić, puki jeszcze masz kapitał.


tak wlasnie patrzac na statystyki widze ze rekomendowany przeze mnie system nie zalicza sie do wysokiego ryzyka
przyklady:

1904 zamknieto 20 transakcji x 0.01= 0.2 lota na lewarze 1/500 cena pipsa 0.2 $. przy zawieraniu trans zablokowano 42.98 $ / plus dopuszczalny zjazd / z czego uzyskano 5.3 $

1704 o godz 1744 zamknieto zawarte 1304 miedzy godz 0015 a 0027 192 transakcje po 0.01 = 1.92 lota na lewarze 1/500 pips = 1.92 $ zablokowano 491.62 $ / plus dopuszczalny zjazd /z czego uzyskano ok 550 $

I tak dalej / nie bede za was odwalal calej roboty / :wink:

system drugiego oferenta wymaga wiedzy juz specjalistycznej / podpinanie pod VDS synchronizacja EA - ECN /

-- Dodano: 20 kwie 2017, 13:36 --

jackub pisze:
lawka pisze:co prawda moze lekko niepokoic ze tutaj jest chinczyk a tam rosjanin niemniej ja jednak ufam narzedziom statystycznym


ufasz narzędziom statystycznym, ale one opisują przeszłość a nie przyszłość...? do opisywania przyszłości służy szklana kula.... :p


oraz szaman z mnostwem amuletow po dobrym ziele :D
Offline

Caldeborn

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 327
  • Rejestracja: 10 lis 2015, 18:44

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post20 kwie 2017, 17:13

@lawka
czy gra na opoznienie kwotowan jest mozliwa na ECN ?

Zaden z tych brokerow nie jest ECN. Na depozycie $0.30 kazdy moze szalec. Powinno sie unikac kopiowania sygnalow generujacych mniej niz 3 pipki. Jak jestes u broka z ECN nigdy nie podpinaj sie pod sygnal z MM. Takie tam.
Offline

lawka

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 152
  • Rejestracja: 14 lut 2017, 12:03

Re: Jestem nieudacznikiem forexowym Szukam rozwiazania

Nieprzeczytany post20 kwie 2017, 17:29

Caldeborn pisze:@lawka
czy gra na opoznienie kwotowan jest mozliwa na ECN ?

Zaden z tych brokerow nie jest ECN. Na depozycie $0.30 kazdy moze szalec. Powinno sie unikac kopiowania sygnalow generujacych mniej niz 3 pipki. Jak jestes u broka z ECN nigdy nie podpinaj sie pod sygnal z MM. Takie tam.


ok

ja jednak wszystkich moich oferentow wlacznie z rekomendowanym mam posrednio /signal-VDS-demo-real/ podpietych na ECN
PoprzedniaNastępna

Wróć do Forex - dyskusje ogólne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości