iTrend - Avus Capital

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.
Sepas
Bywalec
Bywalec
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2015, 12:35

iTrend - Avus Capital

Nieprzeczytany post autor: Sepas »

Witam,

na razie gram na koncie demo jednak chciałbym spróbować swoich sił w forexie na realnym koncie. Nie znalazłem na forum ani w internecie opinii na temat tego serwisu dlatego prosiłbym o opinie osoby, które mają tam konto realne bądź ewentualnie słyszeli od znajomego, który ma konto. Czemu zdecydowałem się tam grać? Jestem początkującym, interfejs jest bardzo przejrzysty. Minimalna kwota wpłaty dla konta real wynosi 500 zł, a nie jak w przypadku wielu brokerów 1000 zł. Spready nie są duże (przynajmniej na koncie demo) - mam nadzieje, że w realu też. Z góry dziękuję i czekam na opinie :).

psychologtlumu
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 71
Rejestracja: 04 sty 2015, 18:18

Re: iTrend - Avus Capital

Nieprzeczytany post autor: psychologtlumu »

Panie Sepas a nie lepiej napisać prawdę? Czego tutaj się wstydzić. Zaczynacie i ok

Sepas
Bywalec
Bywalec
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2015, 12:35

Re: iTrend - Avus Capital

Nieprzeczytany post autor: Sepas »

@Ja wszystko rozumiem tylko że pytanie jest poważne. Nie jestem tutaj od nich ani nic, gdyby tak było to pewnie zrobiłbym dobrą reklamę a nie pisał tak jak napisałem.

Podbijam i proszę o wypowiedzi. Post nie stanowi żadnej reklamy! Na prawdę jestem początkującym, który chce tam zacząć i chce się dowiedzieć czy warto! Proszę o odpowiedzi :p.

andrzej-sk
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 479
Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39

Re: iTrend - Avus Capital

Nieprzeczytany post autor: andrzej-sk »

Sepas pisze:@Ja wszystko rozumiem tylko że pytanie jest poważne. Nie jestem tutaj od nich ani nic, gdyby tak było to pewnie zrobiłbym dobrą reklamę a nie pisał tak jak napisałem.