Dzisiaj zaczynam nowe życie.

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
marekathlone
Bywalec
Bywalec
Posty: 5
Rejestracja: 23 paź 2014, 21:31

Dzisiaj zaczynam nowe życie.

Nieprzeczytany post autor: marekathlone »

Od kilku tygodni przyglądam się temu forum i chyba zostanę tu na dłużej. Na Forex jestem od niedawna i dzisiaj dostałem pierwszą lekcję. Własnie walczę by uratować resztę mojego depozytu. Wtopiłem po 19-tej (EUR/USD) i na początku był szok ale już ochłonąłem i nawet zaczynam doceniać to, że dzisiaj straciłem. Nie wiem czy to dobra reakcja czy zła, ale na pewno od dzisiaj to już nie będzie to samo obstawianie, bo niby człowiek mądrzejszy o pewne doswiadczenie.
Wydaje mi się, że jest na tym forum kilka osób od których mógłbym sie czegos nauczyć, a ponieważ jestem zupełnym nowicjuszem to pozwoliłem sobie założyć ten temat. Mam dystans do swojej wiedzy na temat Forex dlatego czasami moje pytania będą może niektórych smieszyć, ale biorę to na klate.
Może uda mi się tutaj z kims zaprzyjaźnić i kto wie może znajdę tutaj (lub dzieki komus z tego forum) swojego mentora.

No to przygodę z Forex Forum czas zacząć. :D

Awatar użytkownika
Kulfon
Gaduła
Gaduła
Posty: 210
Rejestracja: 20 paź 2013, 15:08

Re: Dzisiaj zaczynam nowe życie.

Nieprzeczytany post autor: Kulfon »

Też zacząłem od utraty pierwszego depo :mrgreen: :564:
Jeden dobry trend płaci za wszystko.
Obrazek

Arturro
Gaduła
Gaduła
Posty: 308
Rejestracja: 26 lip 2010, 16:08

Re: Dzisiaj zaczynam nowe życie.

Nieprzeczytany post autor: Arturro »

Pokuszę się o stwierdzenie, że większość traderów/inwestorów, zaczynała od wyzerowania depo :)

Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że jest to jeden z najlepszych startów, jeśli chodzi w ogóle o rozpoczęcie tej drogi, na jaki można sobie pozwolić :)