info od brokera:brokersmasakrator pisze:chyba można by z tym polemizować. Sam fakt, że zorganizowali ten remont w tak amatorski sposób to już coś mówi. A ta cierpliwość to na ile? tydzień już trwa, to jeszcze miesiąc, rok ?freakout pisze: w mailu napisali że problemy będą występować jeszcze przez jakiś czas, dlatego potrzeba trochę cierpliwości ja korzystam z ich usług od roku i nie zamierzam nigdzie się przenosić, bo lepszego broka na chwilę obecną po prostu nie ma
A brokerzy lepsi to raczej są, choć nie z MT4. Tak więc do zabawy jest to super brok.
Może też dodam, że np zrobiłem wypłatę przez Neteller i czekam już 10 dni na kasę, i nie ma Oczywiście wszystko zgodnie z zasadami, była wpłata przez Neteller i może być wypłata.
No ale jednocześnie muszę też powiedzieć, że wypłata przelewem bankowym doszła w dwa dni.
"The issue with disconnection is intermittent. We have taken measures and will change to a new provider over the weekend. Please send your account number and trade order number for any trades affected to support@icmarkets.com ."
trzeba czekać i tyle